hey marjon ! Ja ik heb gelukkig kunnen wachten ging wel met heel veel moeite hahaha maar het is me gelukt om niet te testen vanmorgen als ik dit nu nog ff vol kan houden maar ik heb eigenlijk werkelijk geen idee meer nu wat mijn cyclus is...volgens de calculator heb ik aanstaande donderdag mijn eisprong en kan ik 28ste testen...ik weet het niet meer wanneer kan ik het beste gaan testen???
Heeeee meis wil je echt niet ontmoedigen maar als dat zo is ben je echt nog veeeeeel te vroeg met testen. de kv vind het niet erg hoor maar voor jezelf is het zo vervelend! elke keer een vaag streepje ik heb ook wel eens gedacht zal ik gaan testen (was 14 dagen voor mijn nod) maar goed je weet het antwoord al helemaal niks hoor. ik heb een x 6 dagen voor mijn nod getest en daar was duidelijk wat op te zien, maar werd wel on. dus ik adviseer hoe moeilijk ook gewooon te wachten tot na je nod heb je heeeeel lang iets om naar uit te kijken heel veel sterkte en succes schrijf je trouwens je menstruatie niet op? dat doe ik wel en elke maand weet ik waneer ik het ongeveer moest worden. (gebruik nu clomid) omdat mijn cyclus niet goed is maar goed das weer een ander verhaal. ik zou je menstruatie gewoon opschrijfen!
ik hield het bij in me telefoon maar aangezien die laatst gecrasht was ben ik het kwijt dus dat was een wijze les! Trouwens weten jullie wat het inhoudt als je baarmoeder hoog en hard is? Dit was namelijk gisteravond het geval... Volgens mij is dit toch dat die dicht is?
Ik heb geleerd van een vrienddin (uhum) Dat als je baarmoeder echt hard is en je het niet kunt indrukken, een soort bobbeltje voeld. Je vruchtje inzit, weet niet vind het zelf een beetje vreemd hoor. ik heb dat ook wel eens gehad en ik werd ongesteld ik weet niet wat het is, mischien kan de gyn eens vragen ik vroeg mijn ding ook wel eens aan hem. ik kon hem altijd bellen.
ik ga zometeen nog een keer voelen..want gisteravond was het heel hard kon er ook amper bij en er zat inderdaad iets van een bobbeltje ofzo Het voelde aan als een puntje/bobbeltje maar wel heel klein... Ik denk dat ik het nog ff aankijk en dan desnoods een afspraak maak bij me ha...
Volgens mij is dat puntje/bobbeltje je baarmoedermond. En daaraan kun je volgens mij helemaal niet voelen of je wel/niet zwanger bent.
goed dat je hebt gewacht met testen ........het zou ook idd je ei kunnen zijn . wat een onzekerheid .........
thanx voor die site ik heb net weer ff gevoeld maar hij zit nu echt heel hoog me baarmoeder! Kon nog maar net een klein stukje voelen en dat was echt hard...dus precies het tegen overgestelde van wat die website zegt....
mmaaaarrrr...ik ga er nu mee kappen met overal op te letten (proberen) en te voelen...ik ga het gewoon afwachten!
Sorry voor dit antwoord meis, maar...: Dat lijkt me nou eens een goed besluit. Ik lees al weken topics over vage testen en vage dingen. Ik snap dat het spannend is hoor meis, maar jij maakt jezelf echt helemaal gek. Ik bedoel het niet niet hard of rot, maar je bent er zo verschrikkelijk mee bezig dat ik het persoonlijk niet gezond meer vindt. Tampons inbrengen zonder dat je ongi bent, aan je baarmoedermond gaan zitten wroeten... Ik denk dat je zo meer beschadigd dan dat het wat oplevert en dat bevordert het zwanger worden echt niet meis.
I know marleen daarom kap ik er nu ook echt mee! Ik moet zeggen dat dit forum ook TE verslavend is....
@monieqje: ik ben t met marleen eens, maar ik snap t sowieso niet, want ik lees een ander topic van je over een slijmprop waarin je zegt je 28/10 kan testen denk idd dat je jezelf gek zit te maken (of ons ) en opzich snap ik dat wel want een babywens is iets heel dominants.. en de onzekerheid ook. maar ik begrijp niet hoe t nu zit; als je hier test maar je denkt in t andere topic aan de eisprong. maargoed.
Ik ben het met jullie eens meiden, ik heb al verschillende topics gelezen van haar en overal post ze verschillende dingen. Ze maakt zichzelf gek, maar ons ook. Als ik haar berichtjes lees, dan denk ik: O daar heb je die aansteller weer....
nou, aansteller denk ik niet, maar ik weet niet wie ze nu voor de gek wil houden. want over een posi test bij het topic van de slijmprop (en de vraag of je een zaadcel in je slipje kan zien hihihi) wordt niets gezegd. en hoe kan je nu in dit topic bijna overtijd zijn en in t andere topic denken dat je je ei net, of toch anders deze week, hebt gehad? maargoed, misschien ben ik een beetje para wegens zwanger en wegens mijn allergie voor de meiden die wel eens liegverhalen schrijven hier (soms tot en met van internet gejatte posi zwangerschapstest :x) dus het kan ook aan mij liggen anyway, niet echt boeiend..
Hahahahahahahaha watte? Dat je een zaadje kan zien? Zoooo dan heb je wel heeeel goede ogen zeg! Pfffffff sommige meiden hier op het forum zien ze wel vliegen zeg, grappig eigenlijk, maar ook wel weer zielig, want als ze dan ooit zwanger worden, dan heb ik wel een beetje medelijden met het kindje...
Ik snap het ook niet meer zo goed, dus ga het ook maar niet meer lezen allemaal. Volgens de berichtengeschiedenis is ze al sinds ongeveer februari 2008 'misschien zwanger'. Elke maand zo'n beetje... Veel klachten en zodra meiden haar adviseren naar de dokter te gaan zijn de klachten opeens afgenomen of weg. Ik vind het zo jammer voor meiden die wél serieus ermee bezig zijn, serieuze vragen hebben en die straks ook niet meer geloofd worden. En van de energie die veel meiden hier erin steken om goed advies te geven!! Mocht het hele verhaal van Monique waar zijn dan lijkt het me goed eens naar een dokter te gaan want die kan dan misschien een afspraak maken voor vruchtbaarheidsonderzoek. Want volgens mij kan dat na 1,5 jaar wel. En dan wil ik je natuurlijk heel veel sterkte wensen. Groetjes Lara