Moeten jullie mij hebben???? Ik maak me misschien te druk maar ik heb een lichte kv test gehad (hoogst waarschijnlijk dus vals door alle dingetjes die ik gisteren heb gehad) en ik moet inderdaad ff een banner aanmaken is wat makkelijker... Enne voor de rest is dit de hele ererst keer voor mij en misschien heel dom ben ik dan, maar ik wist niet dat je sperma niet kon zien...maar dat was ook een fout antwoord van mijn vriendin... En ik ben me er echt mee bezig gaan houden vanaf gister dat ik die slijmprop verloor, want dat vond ik wel heel raar! Sorry dat ik jullie lastig heb gevallen, maar dacht dat het forum voor vragen, etc. Was
ik trek me ff volledig terug en jullie horen van me als ik overtijd ben en/of getest heb! Iedereen succes! Dikke knuf
@moniqje: het is ook een forum voor alle vragen en onzekerheden. en zoals lara ook al zei, ik steek er juist altijd veel tijd in mensen te helpen/adviseren. maar als ik dan tegenstrijdige berichten van je lees (tot en met bij de verloskundigen!) waarbij je bij in het ene topic praat over overtijd zijn en bij de andere over dat je ei aanstaande donderdag al komt, dan kunnen wij toch geen normaal advies formuleren? dat snap je denk ik zelf ook wel. snap dan ook niet waarom je verschillende verhalen vertelt, maar het maakt me ook niet uit. maar ik wil je wel het advies geven om je iets meer te gaan inlezen in het hele zwangerworden, want als je denkt dat zaadcellen in je onderbroekje te zien zijn dan mis je denk ik veel kennis die je zou kunnen helpen om zwanger te worden!!! ik bedoel dit goed, en misschien kan je er iets mee. kennis=macht is mijn motto, en daar ben ik (zeker na mijn positieve test) helemaal van overtuigd. so, en nu gaak mijn tijd&aandacht nuttig(er) besteden
Moniqueje, hier hetzelfde als Klingel! Ook ik 'moet je niet hebben' en herken natuurlijk je onzekerheid, net als de meeste meiden hier overigens. Ik vind alleen dat je jezelf heel erg tegenspreekt en ik vond het raar dat je al 1,5 jaar dezelfde berichten post! Natuurlijk is dit forum om advies te krijgen en daarom zeg ik er juist iets van. Zodat meiden geen advies/tijd verspillen aan 'vreemde' dingen of 'onwaarheden'. Zoals ik ook al zei, als het inderdaad allemaal waar is, ga dan alsjeblieft naar de dokter want dan denk ik dat je daar echt wel verder geholpen kan worden! En inderdaad, laat je goed informeren over alles, en over eventueel mogelijkheden om je te helpen! @Klingel, GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP!!! Wat leuk en wat pril nog zeg!! Geniet van dit wonder!! Te zien aan je banner hebben jullie er lang genoeg op moeten wachten! Liefs Lara
@lara: amen&thanx! idd, 21 maanden wachten en erg veel moeite gedaan, maar het geluk is (daardoor) supergroot nu en alle leed vergeten! jij ook lekker verder broeden he!
Hihi, ja hoor komt goed! Donderdag de 20 weken echo dus toch wel spannend allemaal. Ik heb heel veel respect voor de meiden hier die zolang proberen en dan toch positief weten te blijven! Heel mooi als dat lange wachten dan wordt beloond! Zorg goed voor je kleintje en jij ook, broed ze!! Kus Lara
ik weet dat jullie het goed bedoelen, maar het goed brengen is hier niet echt ter sprake...maar dat maakt niet uit... Enne lara: je kan wel te ver gaan met 'ook ik moet je niet'! Maar denk je dat het voor mij makkelijk is om het te verwoorden terwijl ik erzelf de ... van snap?! als je het mij vraagt wil ik al die onzekerheid totaal niet! Maarja dat hoort nou eenmaal bij zwanger worden... Maar hier komt die in totaal, want het was misschien niet slim om meerdere berichten te plaatsen waardoor het raar en onoverzichtelijk overkomt. Maar jullie moeten echt niet denken dat ik het verzin! Want zoiets zou ik echt nooit doen en kunnen! - officieel volgens de calculator heb ik as donderdag mijn eisprong, maar ik dacht hem afgelopen di, woensdag al te voelen. En zou ik rond 27, 28 okt kunnen testen - zondag werd ik totaal niet lekker onder de douche, en had last van krampen, steekjes waardoor ik ben gaan testen. Dit was een hele lichte streep (waarschijnlijk dus vals posi) - maandagochtend kreeg ik hele erge steken in me bm met lopen, zitten, niezen en hoesten. rond 10 uur s ochtend verloor ik toen die prop slijm met wat bruin, beige erop. Daarna had ik een spermavormig iets in mijn onderbroek bleek dus achteraf om slijm te gaan... - gisteravond gevoeld aan me bm en die heel hoog (vanmiddag nog hoger) en was hard en er zat iets van een puntje/bobbeltje op
Dankje Ilona, dat je het even uitlegde!! @Monieqje, ik bedoelde het inderdaad absoluut niet als 'ik moet je niet' hoor !!!! Jij zei in een eerdere post (om 14.52u) dat wij jou 'moesten hebben' daar reageerde ik op... Dat ik er helemaal niet op uit was om jou te pakken ofzo!! Excuses hoeven niet, je kunt het toch verkeerd gelezen hebben?! Ik denk dat het inderdaad handig is dat je alles even onder elkaar heb gezet. Dit is een stuk duidelijker dan verspreid over meerdere topics.
@moniq. jij vraagt ' of wij je moeten hebben ' ik zeg ' dat ik je helemaal niet moet hebben ' maar wilde helpen lara zegt ' dat ze je net als klingel niet moet hebben ' en wilde helpen daarbij: als hier iemand iets niet goed brengt is het wel jij met de tegenstrijdige informatie. nu je het op een rijtje zet lijkt het overzichtelijker, maar nogmaals, ik zou me echt meer gaan inlezen, aan de ovutesten gaan, en even googlen op bv hoe groot een zaadje is. want nogmaals, kennis=macht en meten=weten.. toedel..
Vlinderbloem en Klingel ook jullie bedankt dat jullie even voor mij opkomen. Vervelend dat het zo overkwam want ik ben helemaal niet iemand om zulke valse dingen te zeggen!! Vlinderbloem, prachtige foto!! Zag'm ook op het foto topic.
sorry lara! Ik heb hem helemaal verkeerd begrepen, maar meiden ik ga wel met me vragen voortaan naar me ha toe! En me inlezen dat ga ik zeker doen, ga maar eens opzoek naar en goed boek!
echt het spijt me lara! Ik heb te snel gelezen! Sorry! Sorry! Sorry! Maar meiden even een vraagje, hebben jullie enig idee hoe mij dit raakt? Ik krijg de gedachte dat jullie denken dat ik het allemaal verzin. Maar dat moeten jullie echt NIET denken! Ik zou zoiets echt nooit durven doen! Jullie moeten me echt geloven meiden! Als dat zo was geweest zou ik toch geen berichtjes plaatsen bij andere meiden met hun vragen en alle aandacht naar mijzelf toe trekken? Echt meiden geloof me aub, want het zit me echt totaal niet lekker!
Helemaal geen probleem, dat zei ik al hoor, kan gebeuren! En je kan hier natuurlijk wel vragen blijven stellen!! Ik denk alleen dat als jullie al 1,5 jaar bezig zijn voor een beebje, en je blijft vreemde klachten houden waar je jezelf ongemakkelijk bij voelt het misschien goed is om een keer een onderzoek te laten doen bij een (fertiliteits)arts (samen met je vriend/man). Dat heeft niks met jou te maken hoor, zou ik iedereen adviseren na zo'n tijd!! En zeker als je zelf het gevoel hebt dat er iets niet goed zit. x
klingel: ik heb al lopen googlen, maar sommige websites spreken elkaar ook tegen Dan kan ik toch beter kijken voor een goed boek?
Je wil niet weten hoe vaak dit al wel gebeurt is op zp. Bij het ene topic zeg je dit en bij het andere topic weer dat en dat maakt het verwarrend. En omdat je zo vaak ineens een andere cyclus, bloedverlies, eisprong of vage test ofzo hebt, maakt het op een gegeven moment gewoon ongeloofwaardig en daar kun je op een gegeven moment reacties op gaan krijgen. Je plaats het ook in verschillende topics waar het allemaal net iets anders vermeld staat. Er ook mensen die liegen en kicken op de aandacht die ze krijgen dus die willen juist wel de aandacht naar zich toe trekken. En eerlijk gezegd begon het daar wel een beetje op te lijken meis, sorry. Maar als je echt serieus een kindje wil dan lijkt het me een goed idee dat je naar een HA gaat met je klachten en/of vragen, hier op het forum krijg je zoveel reacties en verschillende meningen dat je van alles lijkt te mankeren, terwijl er misschien wel helemaal niks aan de hand is. Ik vind dat je heel obsessief bezig bent met het vinden van vage klachten en een 2e streepje op je zwangerschapstest. Ik gun je van harte een positieve zwangerschapstest echt waar. Ik weet dat het hartstikke spannend is, maar maak jezelf niet zo gek meis!