kv 2 voor 5 euro....

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Monieqje, 11 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Jupjup, helemaal mee eens. Bedoelde ik ook...

2. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    thanx meiden :)
    Ik weet echt dat jullie het allemaal goed bedoelen, maar pak niet de verkeerde :( ik zit dit echt niet te verzinnen! Ik wist niet eens dat je zo een grote prop slijm kon verliezen, vanaf dat moment is de paniek erin geslagen en vraag me niet waarom... sorry als het allemaal zo verwarrend is geworden. Dat was echt niet mijn bedoeling! Ik zocht alleen naar herkenning en duidelijkheid ;) meiden echt bedankt voor de reacties die jullie hebben gegeven :) mijn vraagjes blijf ik wel stellen hier alleen bij dat soort vage klachtjes ga ik voortaan naar de ha ;)maar ik zit mezelf echt gek te maken dus daar stop ik mee en kijk het nog ff aan en als het zo blijft ga ik naar de ha ;)

3. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Ach meis, je moet eens weten wat je allemaal nog aan slijm en ellende gaat verliezen als je straks zwanger bent ;). Je moet niet overal gelijk wat achter zoeken, je maakt jezelf echt gek. Op een forum kan dat nogal versterkt worden en blijkbaar ben je daar heel erg vatbaar voor. En een zwangerschapstest moet je gewoon op of na je NOD doen, ookal zijn er tegenwoordig van die vroege testen. Wat mij betreft schaffen ze die testen direct weer af, het maakt iedereen alleen maar gek....;)

4. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    pppfff inderdaad marleen. Ik ben ook gelijk helemaal genezen van vroegtesten! Echt nooit meer dat ik dat doe...ik weet dat je inderdaad slijm etc. Verliest gedurende een zwangerschap, maar ik wist echt niet dat je ook zo een prop kon verliezen hihihi weer een weetje rijker ;)
    En ik ga echt me best doen om wat meer afleiding te zoeken zodat ik er niet zo mee bezig kan zijn. Want dat bevordert het zwanger worden ook niet echt lijkt mij....dus daar stop ik mee :)
    En ik ben snel vatbaar ja, dit is altijd wat vrienden over me zeggen: verlegen, vrolijk, soms te goed van vertrouwen en ik laat me heel snel wat aanpraten of wat dan ook...dat weet ik zelf ook want soms maken collegas van die grapjes dat je echt denkt van dat kan niet. Maar ik geloof het altijd direct! Dat kan wel eens vervelend zijn...maarja ik ga nu echt te ver off topic ;)

5. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ehmmm hihihi, goh wat een leuk vooruitzicht voor mij... Hahaha. Ik ben gelukkig de afgelopen 20 weken nog niks verloren (slijm, propjes, frommeltjes of wat dan ook) :p

Die vroegtesten, helemaal mee eens!!!! Afschappen dat spul!!! Daar kun je jezelf echt helemaal gek mee maken!!

6. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    @lara: hahaha hoe gaat het trouwens met jullie zwangerschap? Ik zie dat jullie een meisje verwachten, gefeliciteerd!

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @marleen: amen!
    @moniqje: ik zou ook niet de ha ermee lastig vallen eigenlijk.. met een paar goede boeken, sites en wat kalmte ben je ook al geholpen.

trouwens, wat is dat voor test in joe album? 2 weken gelee ook een posi test? dan is je cycl echt van slag?

8. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    oh hahaha nee sorry die is niet van mij, die had ik heel ff voor me zus Gaby geplaatst. Zij was trouwens wel echt zwanger met die test, echt ongelovelijk! Maar ik zal m gelijk ff verwijderen ;) om nog meer verwarring te voorkomen

9. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Och Monique.... je moest eens weten hoeveel slijm ik de ene maand wel en de andere maand niet verlies. Heel soms echt een klodder... alleen nooit bruinig.
    Het lichaam doet soms rare dingen... Wij zijn nu een jaar bezig en nog steeds kan mijn lichaam me heel goed voor de gek houden... en heb ik soms ook vragen waarvan anderen misschien wel denken "tsss"

Inderdaad.... die vroege testen moeten ze verbannen! Want ook ik trap er na een jaar nog steeds in!

Groetjes Cyntje78

10. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    wat vervelend cyntje! ik hoop echt dat het heel snel raak voor jullie mag zijn! maar ik zie dat je nu 2 dagen overtijd bent :) heb je al getest?
    Maar die vroegtesten mogen er van mij ook uit! zoveel meiden die daardoor in onzekerheid zitten! Ik gebruik vanaf nu alleen de kv testen nog maar en alleen op NOD of als ik overtijd ben :)

11. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

*ff off topic*
    Haha, wees blij want nu zou het ook nog niet helemaal de bedoeling zijn hoor. Maar de laatste weken moet je niet verbaasd zijn als je dingen voorbij ziet komen waarvan je denkt wat is dat dan?! Maar misschien blijft het jou wel bespaard! Geniet maar gewoon van het meisje wat lekker aan het groeien is en tijdens de laatste loodjes zie je het vanzelf wel ;).

12. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hahaha, nou dan ben ik eigenlijk wel een beetje benieuwd wat me nog te wachten staat! Het is voor ons de eerste dus alles is erg nieuw!! Wie weet watvoor dingen ik nog voorbij ga zien komen ;)
    Maar goed, dat zien we dan wel, eerst donderdag maar eens de 20 weken echo! Stapje voor stapje hé....
    *sorry voor off topic*

13. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Dankje! Alles gaat gelukkig tot nu toe super! Geen last van kwaaltjes (gehad), alleen wat maagzuur en op de echo's tot nu toe doet ze het hartstikke goed. Hopelijk blijft het goed gaan want het is best spannend allemaal!!

14. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    helemaal geen kwaaltjes gehad? Dat is lekker :) wat geweldig dat jullie de kleine meid al hebben gezien! En natuurlijk blijft ze het goed doen! ;) geniet er lekker van meis!

Dikke knuf

(sorry voor al de off topic berichtjes dames)

15. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    Van mij mag dit topic gesloten worden. Had hem aangemaakt maar hij mag dicht :)
    Alvast bedankt!

Deel Deze Pagina