Ik gebruik nu voor de 3de keer ovutesten. De eerste keer had ik rond CD 22 een positieve ovutest, 2de keer op CD 16. Vandaag zit ik op CD 15 en mn ovutest is vandaag en gister spierWIT, het kan natuurlijk dat ik nu weer een langere cyclus heb (hoop van niet), maar heb CD 11,12,13 steeds heel vaag streepje gezien en nu dus opeens WIT. Ik snap er niets van. Ik temperatuur ook, contant 36,4 a 36,5 graden, nog geen stijging ivm eisprong. We blijven dus ook lekker om de dag met elkaar vrijen, waarschijnlijk moeten we het dit keer wat langer volhouden... Ik vind het wel vaag en ben dan bang dat er geen eisprong aan zit te komen....is er iemand die dit herkent? En willen allebei zooo graag een kleine babie
Ik zou nog even doorgaan met testen als je het idee hebt dat je eisprong nog moet komen. Een licht streepje kan namelijk altijd, want je hebt altijd LH in je urine. Kan het zijn dat je test nu helemaal wit is gebleven, omdat je vlak daarvoor nog had geplast of veel had gedronken? Dan kan een test namelijk ook anders uitvallen. Zag je de vorige keer met de ovulatietesten een duidelijke toename van het streepje. Ik bewaar mijn ovulatietesten allemaal en plak ze op met de datums erbij. Dan kan ik er een verloop in zien. Misschien een idee? Succes ermee.
Hi dank voor je reactie! ik had ruim 3 uur niet geplast en gedronken, dat is denk ik niet de oorzaak dat ie nu wit is. De vorige keer had ik inderdaad een duidelijke toename van het streepje, ik heb ze ook bewaard. Dat vage streepje zal dan inderdaad van de LH waarde zijn die je altijd in je urine hebt zitten. Ik zal nog wat geduld moeten hebben....wel moeilijk hoor!