Tis toch wat he? hahahaha! Tja, ik kan er maar beter om lachen, dan janken, niet? Maar nu durf ik mijn foto ook wel te plaatsen hoor Als je by the way op de foto klikt, vergroot hij iets en kunnen jullie geen oog beschadiging oplopen door het turen Bekijk bijlage 28196 Nou, zoals jullie zien.... is er weinig te zien. In het echt is ie duidelijker :x
Vreemd kon m eerst wel openen en nu geeft ie foutmelding aan.. Maar zag m ook wel heel licht hoor, maar voor nod kan t jammer genoeg nog alle kanten op, ga je over 2 dagen weer testen? We zijn allemaal dozen hoor hahaha, dozen met weinig geduld hahaha! ga voor je duimen meid!
Ja, dat een onduidelijkere foto.... nu staat er een iets betere (welliswaar opgedroogd, maar het streepje stond er met de 5 minuten al)
Oh, en by the way.... neem een beetje afstand van het scherm... dan is ie nog duidelijker! *en is beter voor jullie ogen whahahaha!
Ik heb vanmorgen ook een testje gedaan met kv (2 voor 5) en er verscheen eigenlijk meteen een heel licht streepje! Heb morgen pas mijn NOD, dus ik hoop dat dit een goede test is en dat ik over een paar dagen een test heb met een veel donkerder streepje! Ik heb 2 foto's gemaakt, ze staan in mijn album. Ben benieuwd wat jullie ervan denken...
Die zijn duidelijk hoor! Ik zeg alvast voorzichtig gefeliciteerd! De testen van Trishka en mij lijken erg op die van elkaar! Hoop op goed nieuws meid! Voor ons allebij!
Dank je! Ik doe er zondag nog eentje, dan zou hij in ieder geval een stuk donkerder moeten zijn! Ik hoop voor jou en Trishka ook!!!
Ano.... heb jij net zo'n onduidelijke test als Trishka en mij? Heb je een foto? Ben wel benieuwd eigenlijk! Normaal zie je namelijk altijd foto's van meiden die twijfelen, terwijl er een duidelijke streep op staat. Het is misschien voor veel meiden ook interessant om te zien hoe twijfeltesten er écht uit zien
Net als trishka en jouw. Ging even verwarrend want ik had het berichtje van jos 1981 nog niet gezien. Ik heb net geprobeerd het op foto te krijgen maar lukt geeneens. Heb niet zon duidelijke camera denk ik.
Netjes hoor, zien er echt posi uit, veeeeeel duidelijker als die van mij hahaha Heb ff met mn foon een foto gemaakt, is ie ietsje duidelijker volgens mij, maar dan moet ie zondag wel ietsje donkerder gaan worden natuurlijk hahaha, want ben nog echt niet tevreden over t streepje .
Zondag krijgen jullie een update natuurlijk. Maar ik reken nu nog maar nergens op, t kan natuurlijk zijn dat t vruchtje zich niet goed heeft ingenesteld en dan blijven de testjes natuurlijk ook vaag, jammer genoeg al meegemaakt... Ga ook voor jouw duimen hoor meid!
Die was er al wel meteen, ongeveer net zo licht als je op de foto ziet. Nu is ie in t echt dus ietsje duidelijker dan op de foto... Echt afwachten wat zondag voor test gaat geven, duim duim duim.
Ja, die met je telefoon gemaakte foto is iets duidelijker Mijn telefoon maakt ook betere foto's.... ik weet alleen niet hoe ik ze op mijn laptop moet krijgen Ik denk dat ik jullie morgen een update ga geven, aangezien de laatste test van gisteren is.