Hallo Dames, Ik vroeg mij zo eens af of de HTP eigenmerk ligt vaak in de supermarkt en die van de Etos lijken er heel erg veel op het is een wit staafje die twee lichtblauwe lijntje moet geven. (een beetje doorzichtig lijkt het wel) maar die heb ik gedaan en het controlelijntje is goed blauw gestreept en in het testvenster zit een iniminie lichtblauw streepje. De vraag is zijn hier meerdere dames die heb gebruikt hebben? en zijn ze betrouwbaar? Groetjes Wilma26
wilma,heb je ook al gevolgd in andere topics! stop met streepjes turen.Wacht nog 2 dagen en doe dan een digi! Weet dat wachten moeilijk is maar een digi is zo veel gemakkelijker! ga wel voor je duimen hoor meid!
Wat lief dankjewel. Ja je hebt ook gelijk hoor ik moet maar gewoon even wachten het is zooo moeilijk maar het moet gewoon. Mischien een stomme vraag maar pendel je nog? Ik pendel wel maar helaas kan ik het niet bij mij zelf vind het heel erg jammer, als je een keer vragen hebt dan wil ik je wel helpen. Maar voel je niet verplicht en als je het niet doet dan sorry
Hihi twijfelde al maar dacht vraag even ... sorry hoor wat leuk dat je zwanger bent, gefeliciteerd voel je je helemaal goed? heb je snel positief getest trouwens? jij had predictor en claerblue he? Ik ga lekker afwachten meer dan dat kan ik niet doen hahaha Liefs Wilma26
Wilma, als ik naar jou kaartje kijk kun je volgens mij pas over 10 dagen testen i.p.v. over 4 dagen. Je zit pas 4 dagen na je ei!