Hallo Hoeveel HCG heeft een zwanger en kids zwangerschapstest nodig om aan te tonen dat je zwanger bent? En tot hoelang na de eisprong kun je een innesteling hebben? Kun je voor NOD negatief testen en na NOD alsnog positief? Hoe kan dat en waarom testen sommige mensen voor NOD al positief? Alvast bedankt
Op je eerste 2 vragen weet ik zo geen antwoord. Ik weet wel dat er vrouwen zijn die een late eisprong hebben en dus een latere innesteling. Daardoor testen zij ook later positief. Mijn eisprong is rond dag 18/19 bij een cyclus van 28 dagen. Toen ik zwanger was, testte ik 1 dag na NOD negatief. Pas 4 dagen na NOD testte ik positief.
De gevoeligheid van de test van zwanger en kids staat op de test als ik me niet vergis. Je hebt 2 verschillende namelijk. Je kan ook even op de site je test opzoeken en in de tekst staat dan de gevoeligheid vermeld. Innesteling is meestal tussen Cd5 en CD10. Je kan voor NOD negatief testen en daarna positief. Wanneer je positief test is afhankelijk van wanneer je eisprong is geweest, wanneer je innesteling is geweest en de snelheid waarmee je hCG aanmaakt. Voor NOD testen weet je indien je dan positief test sneller dat je zwanger bent. Het nadeel is dat het tussen die tijd en NOD nog vaak misgaat.
Oke bedankt Even op de site gekeken en de zwanger en kids zwangerschapstest is vanaf 20. Ik ben nog steeds niet ongesteld. Maar ook de test is nog niet positief. Ik heb pregnyl gebruikt 2 maart. En de IUI was 4 maart. En een cyslus normaal van 23 tot 28 dagen heel soms een uitschieter van 30. Gebruik nog utrogestan. Ik wacht het rustig af en anders gaan we gewoon door. Mocht het niet raak zijn volgende maand een nieuwe kans. Wel spannend allemaal.
Geen idee hoeveel HCG die testen nodig hebben en weet ook niet hoelang een innesteling kan duren. Heb wel eens gelezen dat sommige vrouwen de innesteling pas laat hadden. Dat je voor nod negatief test, wil niet altijd wat zeggen. Verschilt per vrouw maar ook zeker per zwangerschap. De ene keer kun je sneller HCG aanmaken dan de andere keer. Zo heb ik mijn 3e zwangerschap op 8dpo al positief getest. En bij deze op 12 dpo, 8dpo was nog hartstikke negatief.
Hallo Vanochtend heel licht bloed verlies gehad helder rood bij het afvegen. Denk dat de menstruatie is begonnen. Test is nog steeds negatief. Denk nu wel dat de menstruatie door zet. Ook al is het nu wel weer gestopt. Bij onze vorige zwangerschap had ik 10 dagen na IUI al een licht positieve test. Begon ook te bloedden dacht ben ongesteld. En toen ik 5 dagen later weer testte was ik wel zwanger. Maar de test is nu steeds negatief. Dus ga er nu niet meer vanuit. Op naar volgende maand is wel balen, maar we geven de moed niet op. Gaan gewoon door. Bedankt voor de reakties