kv 2 voor 5 teststreep donkerder dan controlestreep

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ikzelf, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Omdat ik vreselijk onzeker ben en er vanuit ging dat mijn hcg inmiddels wel gedaald zou zijn ( puur vanwege gevoel ) heb ik vanmorgen toch nog maar een testje gedaan.
    Aankomende maandag zou ik 6 weken zijn. Ik ben het korter maar als je rekent vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie ben ik maandag 6 weken.
    Maargoed, het resultaat verblufte mij, de teststreep is zelfs donkerder dan de controlestreep. Zou dat toch kunnen betekenen dat het miss toch wel goed gaat???

2. Porsche

Porsche Niet meer actief

een dikke felicitatie meid

3. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Waarom denk je dat het mis gaat dan? Is het gewoon je gevoel of heb je bloedverlies en kramp gehad?
    Test is wel echt een knaller!

4. Lotte1

Lotte1 Actief lid

12 sep 2008
    346
    0
    0
    Vanwaar je onzekerheid?
    Positiever dan deze test krijg je hem denk ik niet hoor ;)
    Proficiat.

5. Gezellige Taart

Gezellige Taart Actief lid

10 jul 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap ook niet waarom je jezelf dit afvraagd?
    Gefeliciteerd met je zwangerschap :).

6. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    wauw mooie duidelijke test !!!!!!!!!!

7. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    dank jullie wel meiden:)
    Maar ik ben zo onzeker vanwege mijn vorige miskraam.
    Toen ook geen krampen, geen bloed, mooie testen maar op de echo zagen we dat het niet goed was. Bij 5 weken al gestopt met groeien en omdat het niet vanzelf kwam ben ik bij 9 weken gecuretteerd.
    Dus het feit dat ik nu een knaltest heb, geen bloed en geen krampen zeggen mij helemaal niets.
    Vorige keer ging het mis, waarom? En waarom zou het nu wel goed gaan?
    Oohh wou dat ik niet zo onzeker was en gewoon kon genieten.
    Maar dat kan ik pas een beetje als ik over 2 weken een kloppend hartje op de echo ga zien:)

8. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Herkenbaar hoor wat je schrijft. Heel veel succes en ik hoop dat je over 2 weken een prachtig kloppend hartje gaat zien !!!!!!

9. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik ken het ik heb gisteren ook zo een test gedaan en gelukkig ook donkerder :) ook ik heb een verleden met een miskraam toen had ik alleen wel bloed verlies en buikpijn dus hoop gewoon maar door die knallende test en geen buikpijn en bloedverlies dat het allemaal maar goed is.......
    ik heb het heel langzaam los gelaten en betrap mezelf nu heel vaak op het feit dat ik niet meer bang ben en dat het allemaal wel goed komt we zullen het wel zien .
    jij ook succes en probeer wat te genieten

10. Lotte1

Lotte1 Actief lid

12 sep 2008
    346
    0
    0
    Ik begrijp je angst, maar probeer toch alvast een beetje te genieten.
    Het is zo'n bijzonder tijd.
    Natuurlijk kan het nog mis gaan, maar er zijn ook genoeg zwangerschappen die wel goed gaan.
    Als het niet goed blijkt te zijn is er nog genoeg tijd om verdrietig te zijn.

Sterkte met wachten op de eerste echo.

11. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    lieve ikzelf. Ik begrijp je onzekerheid heel goed. Zelf heb ik het ook gehad. Op de echo van 8/9 weken niks anders te zien dan een zw van 5 weken. Maar het testen gaat je niet zekerder maken. (hoewel zo'n duidelijke test een heel heel heel goed teken is)
    Probeer je zo veel mogelijk te ontspannen. Genieten is moeilijk, dat snap ik.
    Wanneer mag je voor een echo?
    Bel anders je gyn op en vertel over je onzekerheid, misschien mag je dan iets eerder komen

12. Gezellige Taart

Gezellige Taart Actief lid

10 jul 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maak gewoon lekker een afspraak bij de gyn. Die doen daar echt niet meer zo moeilijk over tegenwoordig. En dan ben jezelf misschien een beetje gerustgesteld.

13. beebiegirl

beebiegirl Actief lid

3 okt 2008
    311
    0
    0
    Juist omdat je HCG zo hoog is is je controle streep dikker. Niets om je zorgen om te maken is alleen maar een goed teken.

14. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @beebiegirl.. voor mij is het onmogelijk om je tekst te lezen, nou ben ik kleurenblind, dus dat kan de reden zijn..

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vanwaar de onzekerheid??? Nou dat begrijp ik wel, maar meid het hoeft niet, tis echt een knaller......de onzekerheid blijft nog wel eventjes dat hoort er helaas bij. (en stiekem zeg ik je nu dat die onzekerheid of zorgen nooit meer weg gaan nu.....ook niet als ze geboren worden.......)

16. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    hahaha nee ook niet als de kids er zijn;) uiteraard, dat is logisch maar dan ben je wel gelukkig met een kindje.
    Ik moet eerst maar eens zo ver zien te komen;)

17. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Prachtige test meid!! Gefeliciteerd!

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik herken je gevoel heel erg van voor mijn zoontje ,4,5 jaar gewacht en voor hem een mk van een 2ling.
    Maar idd wat goofychick al zegt als ze er eenmaal zijn is er nog grote en soms grotere onzekerheid en angst ik ben er zeker van dat je dit ook mag gaan ervaren:D

19. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik snap het heel goed hoor! Maar deze test is supermooi. Laat je weten als je de echo hebt gehad?
    Gefeliciteerd!

20. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    dank jullie wel:)
    Ik zal het zeker laten weten, echo helaas dus pas 21 okt.
    Vorige keer, 3 maanden geleden, had ik ook testen waar ik niet aan hoefde te twijfelen. De teststreep was netzo donker als de controlestreep, uiteindelijk. Dit in 8 dagen tijd en nu heeft het hcg er 3 dagen over gedaan en dan nu dus deze test:)
    Is zeker mooi en ongetwijfeld een goed teken maar vorige keer was er ook geen reden tot twijfel. Tot bij de echo, nou dat stort je wereld in hoor.
    Dat gevoel wil ik niet nog een keer meemaken. Ik zou nu zo graag willen horen dat het tot nu toe wel goed zit maar dat kan gewoon nog niet gezegd worden:(

Deel Deze Pagina