kv 2 voor 5 teststreep donkerder dan controlestreep

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Ikzelf, Oct 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

Nov 1, 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Lieve Kara,

Wat ontzettend sneu dat je geen eisprong hebt gehad zeg, zwaar balen:(
    Ik heb je berichtje gister al gelezen maar was niet in de gelegenheid om wat te schrijven, sorry.
    Vind het ook zo erg dat je er verdrietig van bent:( Maar dat kom je wel weer te boven!
    Op naar een hogere dosering en wachten op een goede eisprong:)

Toch een dikke knuffel voor je meid:)

Liefs

2. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    Dank voor je berichtje! Zeker balen :( Maandag nog uitslag, maar waarschijnlijk dan weer starten met provera.
    We zullen zien...

hoe is het bij jou? ben je er nou veel mee bezig? voel je je erg zwanger? en wat denkt je vriend(man?) er van? heeft hij er een goed gevoel bij?
    fijne zondag in elk geval, de dagen gaan traag maar staag voorbij!

3. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

Nov 1, 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Hi, laten we dan maar hopen dat een hogere dosering clomid wel aanslaat!

Ik voel me zeker zwanger, vooral vanwege de moeheid.
    Maar ik ben niet beroerd ofzo. Vele zijn erg misselijk, de een geeft over en de ander niet maar mijn misselijkheid is eigenlijk zo nihil te noemen. Voel me af en toe wel misselijk maar ja, hangt niet boven de wc ofzo en op een of andere manier baart me dat zorgen. Dat ik denk, pas wanneer ik me zo voel gaat het goed. Ik weet dat dat onzin is, je hoeft niet altijd misselijk te zijn. Toch zegt mijn gevoel dit.
    Komt miss ook omdat de dag van de waarheid dichterbij komt, dan word ik nog onzekerder.
    Mijn vriend heeft er geen gevoel bij zegt hij;) Hij zal er wel geen uitspraken over durven te doen.
    Aahh je kunt ook wel van alles speculeren, we wachten de dag van de echo af en we zien het wel.

Ik wens jou ook een hele fijne zondag, geniet van het mooie weertje:)

Liefs

4. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    Dankjewel! Ik hoop het ook, en vandaag beetje nieuwe hoop, want mijn temp lijkt wel omhoog te zijn gegaan..! even uitslag van gyn afwachten, maar dat zou in elk geval betekenen dat ik niet opnieuw aan de provera hoef!

Het klinkt wel erg positief hor.. goede zw. symptomen ;) en misselijkheid heb ik (ook) helemaaaal niet gehad, en denk echt niet dat dat met de mk te maken heeft gehad. eerder dat en je hcg pas later nog toeneemt en lang niet iedereen er last van heeft! hoever ben je inmiddels eigenlijk? is vrijdag echt de dag waarop het vorige keer mis ging?
    nog maar een paar daagjes, dan heb je duidelijkheid! heb je drukke dagen voor de boeg?

5. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

Nov 1, 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Nou dat zou mooi zijn Kara als je dan toch nog een ei hebt gehad.
    Vandaag krijg je de uitslag toch? Ben heel benieuwd.

Ik heb zeker een drukke week voor de boeg dus afleiding genoeg;)
    Nee de vorige keer ging het mis rond de 5e week. Echter kwamen we daar pas achter bij het zien van de echo. En omdat er geen bloedverlies was ben ik uiteindelijk met 9 weken gecuretteerd. Dus die 5 weken wil ik door, dat schijnt ook een van de belangrijkste/moeilijkste weken te zijn waar het zo vaak mis gaat.
    Dus kortom, ik wil weten of die kleine de 5 weken heeft overleefd.
    Ik heb namelijk het gevoel dat als de kleine de 5 weken voorbij is dat het dan wel goed komt, naief he;) hihi
    Ik vandaag precies 7 weken zwanger. Maw, op de echo eind deze week moet een hartje te zien zijn, anders zit het niet goed!

Laat je de uitslag weten, ben heel benieuwd:D

Liefs

6. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    aha, dan snap ik het weer. ik was al even in de war! hele gezonde naiviteit die je hebt! en wat je zegt: als het hartje klopt is de grootste kans dat het misgaat echt geweken (nog maar 3% volgens mij). dus goed om dat vast te houden.
    fijn ook dat je week lekker druk is, dat kan alleen maar helpen :)

Vandaag idd uitslag gehad: mijn progesteron-waarde, een week nadat de gyn een corpus luteum (wat overblijft na een eisprong in het lege follikel) had gezien middels echo, was 18. Vanaf 20 is er pas sprake van een (goede) eisprong..
    Zou het mogelijk zijn dat een gyn een echo verkeerd zou lezen en ipv een bijna springend-ei een corpus luteum vaststelde....? want volgens mijn gevoelige borsten en temp stijging heb ik een (mislukt..?) ei pas later gehad.

helemaal snappen doe ik het dus niet, en omdat de gyn geen ei meer zag hebben we ook geen seks meer gehad, dus áls er een ei is geweest, is het een verloren maand. maar goed, beter dan weer aan de provera eerst natuurlijk!

als je nog goede raad hebt, graag! denk je dat het zin heeft nog de gyn weer te bellen om te vragen of ze zich vergist kan hebben? haha, is zo eigenwijs he. misschien maar gewoon geduldig afwachten, deadline stellen en hopen ongesteld te wachten (en voor zekerheid over een week testen).

nou, heel verhaal weer! ik kan het ook nooit kort houden :p

7. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

Nov 1, 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Heej lieve Kara,

sorry voor deze late reactie. De laatste tijd heb ik geprobeerd om me wat minder bezig te houden met mijn zwangerschap, was mezelf zo aan het gek maken.
    Ben wel erg benieuwd hoe het nu met jou is.

Ik ben heel stout geweest en heb stiekem de afspraak voor de echo van vandaag verzet naar gister;)
    En daar zaten mijn vriend en ik, zwaar geemotioneerd van wat wij zagen. We zagen een kloppend hartje:) oh oh oh oh oh wat was dat bijzonder! Ik kan oprecht zeggen dat dat het gelukkigste moment van mijn leven was.
    De kans was zo groot dat het een meerling zou zijn maar gelukkig is het er eentje, dan is de kans ook groter dat het gezond is.

Kortom, ik moet mijn banner maar eens veranderen;)

En nogmaals, ben erg benieuwd hoe het nu met jou is.

En ik wil alle andere meiden bedanken voor alle positieve woorden en duimen die aan het draaien waren:)

Liefs

8. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    Wow, wat een geweldig nieuws! GEFELICITEERD, en nu komt ie (wel) goed binnen ;)
    Fijn om je banner nu zo te zien ook! En wat goed dat je de echo al kon vervroegen, scheelt toch weer een dag vol spanning. En het is er een!! Ook toch wel een opluchting, voor hetzelfde geld was je nu aan het flippen omdat je er 3 zou dragen ;)

Ik ben vandaag ongesteld geworden :( Wat op zich ook weer ok is, maar ik heb echt 2 dagen gedacht dat het raak was. En nu weer lekker veel ongipijn, dat is dan je prijs voor het niet zwanger zijn.
    Maar goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen. De gyn heeft me aangeraden om 100mg te gaan slikken, maar ben wel bang voor overstimulatie, aangezien mijn ei op CD26 was gekomen. Dus wel wat later dan gewenst, maar niet belachelijk laat. Misschien dat ze iets kunnen doen met hormonen spuiten volgende ronde. Heb jij er ideeen over? Ga sowieso zometeen even bellen.

Geniten nou jij!! Weet je al hoe je dat gaat doen? En ik herken het zo hoe je beschrijft wat je zag. Hadden wij bij de eerste echo ook zo. Heel onwerkelijk, en dan zie je iets kloppen wat bij jou hoort, van jullie is, en in jouw buik groeit, je leven zal gaan veranderen, waar je van zal gaan houden, alles voor over hebt, enz.. Super! Iets om van te genieten en koesteren.
    Ben heel blij voor je!

LIefs

9. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

Nov 1, 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Dank je dank je:) Ik ben ook echt zoooo blij, maar niet alleen blij. Ik ben ook enorm verrast, had dit gewoon echt niet verwacht.
    Ja goed he dat ik de echo met 1 dag kon vervroegen;)
    We hoeven nu indd niet te flippen omdat we er 3 zien en dat is wel een rustgevend gevoel hoor.

Wat balen zeg dat je ongesteld bent geworden:( Wel fijn dat je weet waar je aan toe bent maar die troost is zo schraal;)
    Overstimulatie zou ik niet bang voor zijn;) Ik heb zo vaak overstimulatie gehad met als resultaat 2 keer een zwangerschap van een eenling waarvan tot nu toe 1 zwangerschap dus is afgebroken.
    Maar ik heb dus niet een kippehok vol thuis;) haha dus ik zou me daar niet druk over maken. Wat betreft je late eisprong lijkt het mij een goed plan om pregnyl te spuiten. Zou ik anders de volgende ronde ook doen, terwijl mijn ei altijd rond dag 18 is.
    Ik denk dat dat voor jou een goede optie is maar dat moet je dan indd maar even overleggen.

Ik ga nu zeker genieten! Hoe ik dat ga doen? Vooral door het aan familie en vrienden te vertellen, dat is voor mij al zo genieten:) Heb mijn eerste cadeautjes dan ook al gekregen, knuffeltjes enzo.
    Zooooo lief:)
    Daarna ga ik veel afleiding zoeken want moet nog wel steeds het eerste trimester door en dat blijft spannend. Krijg over 4 weken dus pas weer een echo en als die goed is zal ik nog meer kunnen genieten:)
    Hoe jij het moment omschrijft van het zien van het kloppende hartje, dat is het indd. Je ziet niet alleen een knipperlichtje maar er gaan zooooveel gevoelens door je heen.
    Echt heel bijzonder. Ik hoop dan ook dat ik dan nog heel vaak mag zien van deze kleine:)

Liefs

10. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    Heerlijk! En mensen vertellen is ook fantastisch, mag je het elke keer weer vertellen! Wist iedereen van je miskraam?
    Geniet er echt van, maar zo te horen lukt dat wel :D:D. En als je die eerste 12 weken doorbent, wordt het alleen maar leuker en leuker!

Ik ga je graag achterna, dus bedankt voor de overstimulatie-geruststelling. Hoop inderdaad dat ze pregnyl kunnen spuiten, want volgens mij doet 50 mg voldoende, alleen spring mijn ei dan niet. Op de echo, achteraf de dag na eisprong, was het follikel 27mm, dus mijn ei was gewoon te ver doorgegroeid!

Houd me op de hoogte van je geniet-belevingen :D!
    liefs
    Hoe is je man er eigenlijk onder? ook zo opgelucht en blij?

Share This Page