Hoi dames, Ik verwacht mijn menstruatie elk moment. Meestal rond de 31 tot de 35 ste dag ik heb geen ovulatietesten gebruikt, dus weet niet wanneer mijn eisprong ongeveer was. Vanaf gister voel ik mij heel duizelig en beetje misselijk na het eten. Mijn borsten waren gespannen en zondag opeens niet meer, dus ik dach de volgende dag (dus maandag ongesteld te worden) maar tot op heden niet en me borsten voelen opeens weer gespannen aan en een soort van drukkende pijn aan de zijkanten. Af en toe wat buikpijn. Ik heb een clearbleu test gedaan en zag binnen de tijd heel erg vaag iets of dacht iets te zien en na een minuut of 4 ziet het er nu zo uit. Wat denken jullie indrogen???
Ik zie wat je bedoelt, een licht verticaal streepje. Ik heb gelezen dat deze testen vaak een vals positief resultaat kunnen geven. Echter heb ik ook met deze test zo'n licht streepje gehad en ik was toch echt zwanger. Je kunt misschien beter morgenochtend even met een ander merk testen, de Etos early bijvoorbeeld, of anders 2v5 van Kruidvat of Action.
Dank voor jullie reacties. Ik heb nog een kruidvat 2 voor 5 liggen. Ik zal met deze morgenochtend testen.
Vandaag getest met kruidvat. Negatief. Nu maar wachten op mijn menstruatie en op naar de volgende ronde. Ben vandaag wel heel beroerd opgestaan. Beetje misselijk, draaierig en duizelig en ook nog enorm last van mijn borsten.
Balen van je witte test. De klachten die je hebt zullen dan ws komen door progesteron en/of een griepje. Als ze zouden komen van hcg dan had al duidelijk positief getest vandaag. Succes en hopelijk is het snel raak!