Ik hoop dat het deze ronde raak mag zijn! Nadat m'n vriend een tijd zonder werk heeft gezeten, hebben we besloten te wachten met een kleintje. Nu is hij gelukkig weer aan het werk en toch besloten de sprong te wagen!! Een kleintje is zo gewenst! Al 1,5 jaar klepperende eierstokken gevoel zeg maar Haha Nu mijn vraag: Zoals het onderwerp al aangeeft, is dit de eerste keer dat ik ovulatie testen gebruik. Heb geen idee wanneer hij goed positief is! Nou heb ik een wisselende cyclus van 25-32 dagen, dus ben op dag 10 begonnen met testen, nu op dag 14. T/m dag 13 getest voor zover ik kan aflezen, zeg ik op dag 11 m'n lh-piek te hebben gehad. Wat denken jullie? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Die van z11 is wel het donkerst van het rijtje, maar volgens mij moet ie donkerder zijn dan de teststreep (kan het niet zo heel goed zien) zu voor de zekerheid nog even doortesten
Ik denk ook dag 11 en dat kan ook goed trouwens. Tel daar 14 dagen bij op en je hebt weer een cyclus van 25 dagen.
De test streep moet even donker of donkerder zijn dan controle streep. Het lijkt op de foto dat dit nog niet het geval ism
Je hebt hem op dag 11 gehad. Ik zat ook elke keer te klooien met die testen maar was nooit zo donker als de teststreep. Maar ik neem aan dat je rond dezelfde tijd test elke dag? Dan kan het heel goed dat bijv 6 uur nadat je die test hebt gedaan de 11 hij wel een knaller was geweest en dus gewoon positief. Soms test je gewoon niet op het moment dat hij zou oeten knallen, want dat zou natuurlijk ook snachts kunnen zijn!
Dag 11, in de 24 uur erom heen kan je piek zijn geweest. Heel duidelijk trouwens, was bij mij nooit zo.. Heb je op tijd kunnen klussen? Dan duim ik voor je op nog zon knaller over kleine 2 weken!
Bedankt voor jullie reacties..gelukkig goed geklust!! Op dag 9, 11, 13, 14 en 15 haha... Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen deze maand!!.waardeer jullie hulp met kijken enorm! Dank jullie wel
Zelf heb ik ze nooit gebruikt, maar ik las van verschillende dames dat de ovutestjes van kruidvat niet zo betrouwbaar zijn. In eerste instantie zou ik ook dag 11 hebben gezegd. Maar na dit rijtje zou ik zeggen dat je hem op dag 16/17 hebt gehad. Als je om de dag hebt geklust dan zit je zo ie zo goed.