Haai, Zo een eeuwigheid niet meer gereageerd hier, maar ik heb net een KV 2v5 gedaan en die geeft een licht streepje. Zoals jullie kunnen zien zit ik op dag 13 in mijn cyclus en ovu zit er bijna aan te komen. Nu vermoedde ik al dat die dingen dat konden, maar bij deze is het voor mij bewezen. Ik lees nogal eens dat mensen een positieven kv hebben en niet zwanger blijken te zijn. Dus als je een onregelmatige cyclus hebt of je bent net van de pil af en je hebt een heel licht streepje, hou er dan rekening mee dat het ook je ovu kan zijn. Ik wil niet zeggen dat dit altijd zo is, maar bij mij is het bewijs nu geleverd. Grts Linda
Ik weet hoe het is om te denken dat je zwanger bent, maar je achteraf gewoon ovuleert. Dus dacht ik meld het hier maar even. Als er ook maar 1 iemand is die daardoor zich minder ruk voelt als ongi dan toch komt ben ik happy.
Klopt helemaal ik heb hem gisteren gehad een licht streepje in de middag en vanochtend helemaal niks zit nu rond mijn eisprong, dus ik neem ook aan dat hij op mijn sprong heeft gereageerd. Zet er ff een foto bij als je hem kunt zien want hij was wel licht hoor