Hallo, Vanmorgen een test gedaan omdat ik vond dat de ongesteldheid toch wel wat lang op zich liet wachten. vandaag zit ik op 43 van deze cyclus terwijl ik op de test wachtte keek ik op de verpakking en bleek de houdbaarheidsdatum van februari te zijn. Maar toch verscheen er een streep na een paar minuten licht, daarna wat donkerder (wel binnen 15 min.) en nu na opdrogen goed zichtbaar. Nu vraag ik me af wat ik er van moet denken.Moet ik de test geloven of niet? http://img810.imageshack.us/img810/7262/20110702075310.jpg En een paar minuten later: Imageshack - 20110702075613.jpg Alvast bedankt!
Ik zou hem geloven...er staat alleen maar een datum op omdat dat moet in nl. Toch nog ff een andere halen voor definitieve bevestiging. Maar ik zeg: Van harte!
Ja wat moet er over de datum gaan? Ik denk dat je er wel vanuit kan gaan dat hij positief is, maar.... Ik zou het zelf pas echt geloven met een goede test denk ik hoor. Ik zou toch maar naar een dorpje verderop rijden voor een andere test.
Ik denk ook dat de uitslag wel klopt, maar idd, wat de andere meiden al zeggen.... even een nieuwe halen. Dan weet je het zeker!! Succes!
Ik zou t ook niet durven zeggen! t lijkt me dat ie toch gewoon moet reageren op de hcg maar een vriendin van me had wel s een test die overdatum was en daar heeft haar vriend toen voor de lol overheen geplast.. hartstikke positief! Dus ik zou ook nog een testje halen!
Bedankt voor de reacties! Nog net gelukt om n kruidvat 2v5 op te halen en ga morgenvroeg gelijk testen
Ja vind het wel moeilijk om me te beheersen tot morgenvroeg zal het morgen laten weten wat de test zegt
Heb kunnen wachten tot vanmorgen en hierbij een foto http://img37.imageshack.us/img37/2240/20110703075558.jpg Hoe donker zou een test moeten zijn bij 8 na NOD?
ik zie een streep hoor! en een streep is een streep! Ik zou zeggen doe over 2 dagen nog een test en kijk of de streep donkerder is! alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Gefeliciteerd...!!! (ik heb trouwens ooit gelezen dat testen over de datum juist MINDER gevoelig kunnen worden..)
Jaaaa hij is erg duidelijk te zien. GEFELICITEERD!! Ben je 8 dagen overtijd? Houd het dan toch even in de gaten of het streepje over 2 dagen donkerder wordt. Mijn eigen ervaring is dat hij met 8 dagen er echt vanaf knalt, maar alle vrouwen zijn anders he. Wil dus niets zeggen. En super knap dat je hebt kunnen wachten