Goedendag, Ik heb 12 dagen na mijn eisprong die ik overigens gevoeld heb en ook waargenomen heb met ovualtie testen een Clearblue test gedaan waarin stond 2 - 3 weken. Zijn er meer dames die dit herkennen ? ik zit namelijk te denken aan een tweeling ? dit ook omdat het lijkt of ik mijn banden al voel en dit is nog wel mijn 2e zwangerschap ? groetjes,
Misschien maak je snel veel hcg aan. Ik heb wel gelezen dat dit niet perse een tweeling hoeft te zijn. Heb je reden om te vermoeden dat het een tweeling zou kunnen zijn? In ieder geval gefeliciteerd!
mijn man is een van een tweeling en ik ben 31 jaar. ik las ergens dat je boven de 30 meer kans heb op een tweeling ? weet niet wat veel hcg is ? daarom vroeg ik me af of er meer dames waren die zo vroeg getest hebben en ook zo'n soort gelijke uitslag hadden ?
De CB is een indicatie en geen absolute wetenschap. Het komt meer voor dat er al vrij vroeg 2-3 wordt getest. Zegt enkel iets over de hoeveelheid hcg, niets over eventueel een tweeling. Het zou kunnen als het in de familie voorkomt, moet die zwangerschap niet ontstaan zijn uit een vruchtbaarheidsbehandeling. In ieder geval van harte met je zwangerschap! Een echo zal je over een paar week duidelijkheid geven!
het zegt niet heel veel. veel denken ook dat ik een tweeling krijg omdat mijn buik nu al duidelijk zichtbaar is en heb zelf ook veel bandenpijn maar ik ben toch echt zwanger van 1 kindje
Dat je man tweeling is heeft niet meer kans voor jullie. Het gaat om de aantal rijpe eitjes die bevrucht kunnen worden bij jou. Ik had op 10 dpo ook een cb 2-3 en echt maar een beeb in me buik dus het wil niks zeggen...