Ik heb vanmorgen eindelijk weer een test kunnen doen op deze zag ik niet gelijk een streepje komen, maar wat daarna kwam zal wel een indroog lijntje zijn geweest, mijn man en ik twijfelen of het nou geel of roze is Ik heb voor de zekerheid wat grote druppels gedaan zodat het niet te wijnig kan zijn ik hou het er maar op dat het negatief is View attachment 69657 de foto is al wel paar uur uit dus
Ik weet het niet meis, het lijkt wel of ik iets zie maar durf je niet met zekerheid te zeggen Hoop dat je heeeel snel duidelijkheid hebt en ik gun het je van harte!! xxx
sorry meis ik zie nix Ik heb wel een keer zo'n test gehad ook met een gele waas zeg maar en die was negatief.. Blijf voor je duimen!
Hallo meiden dames, Zo wat een gedoe zeg 8) ik was vanmorgen naar de KV gegaan om te vragen of ik geen nieuwe kon krijgen inverband met die eerte test. Zeg dat grietje: dat is normaal hoor ik heb dat ook gehad de vorige x ik zeg zo nou dat hoord niet hoor een horizontale streep, zelf heb ik er al tich van versleten en nog niet 1x meegemaakt zo. die wijven deden er moelijk over ik kreeg geen nieuwe test :x toen ben ik naar een andere KV gegaan en die gozer daar vond dat ik inderdaad een nieuwe moest krijgen, maar dan moest hij wel de bon hebben. normaal bewaar ik deze altijd en nu niet jammer maar helaas Ik ben maar naar de etos gegaan voor een ander testje, nu heb ik vanmiddag getest en er kwam gelijk een blauw grijze streep + een wit pennestreepje maar nu zijn alle bij de strepen weer verdewenden, dus niet zwanger View attachment 70172 voor de zekerheid plaats ik hem maar, misschien zien jullie iets
Volgensmij hoeft er op de etos test niet een + te staan alleen maar een horizontale streep....teminste de huistesten van de etos die ik gebruik wel..... Die lijkt verdacht veel op deze....
hoi appie1988 Ja er staat inderdaad bij de foto dat het een KV test is maar deze is inderdaad van de etos en die krijgt alleen een verticale streep, ik gebruik voor het woordje EN vaak het symbool + dus sorry voor de miscummunicatie