Er zijn hier meer meiden geweest die 2 testen van de kv deden met dezelfde ochtendurine, waarvan er wel eens vaker 1 test positief was en de ander niet. Beste kun je over 2 dgn nog eens testen en anders als je echt niet kan wachten morgen ochtend nog eentje doen Spannend hoor!
Ik heb een aantal rondes terug hetzelfde gehad. Een positief en een wit. Helaas toch ongesteld geworden wat begon met bruin. Maar bij mijn zoontje had ik positief en bruin verlies de eerste 14 weken en hij is nu bijna anderhalf
Kan nog alle kanten uit, je kan allee maar afwachten vrees ik Als je echt zekerheid wil moet je een cb digitaal doen (zeker 20sec laten weken ipv de normale 5 sec bij andere dipsticks.
Oke... Het is nog niet rood, dus dat is wel beter denk ik toch? Het is ook echt bijna niks.. Niet eens een drupje..
cb biedt absoluut GEEN zekerheid. Ja dat er misschien een bevruchting is geweest..maar over innesteling zegt t niets. Vorig jaar had ik 1-2weken staan..maar met 5 weken gewoon ongesteld geworden. Ik zou het voor nu bij de 2v5 houden zodat je kunt zien of ze oplopen. En als ze na een dag of 4 witter worden..dan weet je dat je een paar dagen later ongesteld wordt. Als vandaag je nod is verwacht ik ook niet meer dat dit innestelingsbloed is.
Na 5 weken en een positieve test is dat niet "gewoon" ongesteld geworden, maar een vroege miskraam. Daarnaast zeggen oplopende testen ook helemaal niet of iets goed zit ja of nee. Het geeft misschien een schijn gevoel van veiligheid, maar alleen een echo en tijd bieden zekerheid.
Klopt..je heb gelijk. Het is ook niet gewoon ongesteld worden. Mijn gyn noemt het een biochemische zwangerschap. Zij spreekt nog niet van een miskraam bij die termijn al voelt dat voor ons natuurlijk wel zo als je al een week hoop hebt gehad. Helaas weet ik hier alles van omdat ik het zelf ook al 2x gehad heb. Een echo zegt helaas ook niet veel meer. Ik had 3 goede echos en toch bij 14weken te horen gekregen dat het kindje gestorven was. Mijn punt is alleen dat je bij de streepjes nog iets van een opbouw zal zien als het 'de goede kant' op gaat.
Ik kom net thuis van me werk, en zie dat degene die "negatief" was, toch een miniscuul licht streepje heeft. Dat ie helemaal opgedroogd is.. Dus zijn ze allebei "positief"
Morgen (of misschien nu, ik was ook een avondtester) nog eens testje wagen, hopelijk dan meer zekerheid.
Na 5 minuten moet je de test aflezen.... daarna (zelfs al binnen een paar minuten) kan een negatieve test, toch positief uit slaan.. Een positieve test wordt nooit meer negatief.... Gewoon opnieuw testen over een paar dagen en na precies 5 minuten aflezen, als je het mij vraagt.