Ovulatietest donkerder na paar uur opdrogen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door xMeliisz, 11 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Hallo,

Ik heb gister een ovulatietest gedaan, zag gelijk een streepje staan maar nog vrij licht, na 3 uur keek ik opnieuw en zag dat hij veel donkerder is geworden. Tot hoelang kan je een ovulatietest aflezen?

Deze foto is van na een paar uur

2. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    1e foto na een kwartier genomen

3. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.479
    8.738
    113
    Sorry, maar deze kan aan het lijstje zinloze vragen worden toegevoegd.

Bijsluiter lezen??

4. Anonima257

Anonima257 Bekend lid

6 jul 2014
    848
    284
    63
    Vrouw
    Niks is toch zinloos en we helpen en elkaar toch? Altijd fijn om even te verifiëren...

Hij is na een paar uur niet meer geldig, dus ik zou kijken naar de test van na een kwartier. Nog even door blijven testen 😉

5. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Ja het was gewoon een vraag en aangezien het de allereerste was en ja bijsluiter gelezen.
    Beetje kinderachtig om zo te reageren, die pagina is toch ook om elkaar te helpen en vragen te stellen

6. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.479
    8.738
    113
    Ben ik mee eens. Zijn er om elkaar te helpen.
    Maar in alle gebruiksaanwijzingen staat heel duidelijk binnen welke tijd een test moet worden afgelezen omdat hij anders niet meer geldig is.
    En toch wordt deze vraag dan toch keer op keer gesteld als er na uren dan toch een lijntje verschijnt.

7. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Mijn ervaring is dat deze ovu s naar mate ze donkerder worden, het streepje breder wordt. Dus nu is hij na 10 min licht, en na een paar uur een donker maar dun lijntje. Als hij bijna positief is dan is het streepje even breed als de c streep.

8. Melodios

Melodios Actief lid

28 okt 2010
    196
    0
    0
    Sorry hoor Madelie, maar als je dit soort 'zinloze' vragen niet wil horen, lees dan gewoon lekker andere topics. Als iemand hier een vraag heeft, ook al is het antwoord nog zo logisch, moet ie gewoon gesteld kunnen worden zonder zulke reacties. Beetje jammer dit.

Deel Deze Pagina