Goedemorgen dames, Ik heb van t weekend nog wat testjes gedaan (had geen kv meer liggen, wel action), ze lopen niet supersnel op, maar voldoende. Vanmorgen zei de CB digital ' zwanger 1-2' dus volgens mij krijgen we onze derde als alles goed gaat begin januari 2018 verder geen kwaaltjes of zwanger gevoel, maar het is nog erg vroeg natuurlijk. Bedankt voor het meekijken!
Dames, wat denken jullie, stoppen met testen of nog even doorgaan tot een echte knaller? Vandaag 14 DPO. Geen testen meer in huis. Onderstaande testen zijn van maandag dinsdag en woensdag.
Wat jij wil! Als je maar in je achterhoofd houdt dat niet iedereen knallers krijgt. Ik ben ook lekker door blijven testen, daar werd ik rustig van. Er zijn ook vrouwen die er juist zenuwachtig van worden. Voor nu: gefeliciteerd! Je testen zijn prachtig!
Je hcg loopt prachtig op! Je kan altijd door testen tot een super knaller, maar het is in principe niet nodig. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ziet er mooi uit en steeds duidelijker! Als je geen testen meer heb zou ik persoonlijk stoppen. Hij loopt heel mooi op