Vraagje ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lienemie, 27 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lienemie

Lienemie Lid

19 nov 2013
    59
    1
    8
    Limburg
    Hi Dames, klein vraagje. Dinsdag had ik mijn positieve ovulatietest (action) Gisteren woensdag was hij ook nog heel duidelijk. Vandaag zie ik niets meer. Ik kan er dus vanuit gaan dat mijn eisprong geweest is? Wij hebben dinsdag geklust en gisteren niet. Is er een kans? Dank je en fijne dag!

Bijgevoegde bestanden:

2. annick1984

annick1984 Bekend lid

18 sep 2013
    969
    47
    28
    Vrouw
    Hoogezand
    Mag ik inhaken op deze vraag? Hoelang blijft, als je denkt dat je je ei gehad hebt, je je teststreep nog redelijk goed zichtbaar? Gisteren 2 dikke strepen (Zwanger & Kids), en "ons best gedaan". Had vanmorgen tussen een uurtje of 9 en 10 flinke last van mijn lies, dus gokte erop dat dat mijn eisprong was. Toen heb ik om 14.00 mijn ovutest gedaan. Ik dacht dat ik zo goed als geen tweede streep zo krijgen. Totdat ik -binnen 5 minuten- weer keek en toen was de 2e lijn toch nog wel erg goed zichtbaar.

3. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Ik heb mijn hele cyclus door "goede" strepen. Als ze knallen komt je ei eraan, zo'n knaltest kan soms meerdere dagen aanhouden, hoeft niet.

Of je eisprong is geweest kunnen wij niet zeggen. Soms springt je ei niet na een positieve ovulatietest en probeert je lichaam het later weer. Wil je het zeker weten, dan zou je moeten temperaturen.

4. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Bij ovulatietesten verdwijnt de tweede streep vaak niet. Hij reageert op het hormoon LH en dat heb je altijd wel in je lichaam. Hij is alleen positief als je beide strepen even duidelijk zijn, of de streep duidelijker dan de controlestreep.

5. annick1984

annick1984 Bekend lid

18 sep 2013
    969
    47
    28
    Vrouw
    Hoogezand
    Ik zal jullie beide niet gaan tegenspreken, maar toen ik begon met testen was mijn streep bijna niet zichtbaar. Hij heeft zich 2 dagen opgebouwd en op dag 4 was hij dus even donker (tot zover mogelijk, want ik heb nog nooit een echte knaltest gehad).
    Zal morgen nog wel wees es testen.

Deel Deze Pagina