Mijn mening ook! Want nu heb ik de test helemaal geel van de controle streep tot aan de wazige streep en hoeveel water ik er ook in doe (zeker al 15 druppels!!) Hij blijft geel!
Ja echt irritante testen. Gelukkig geven die beide ook heel licht een streepje aan. Lichter dan kruidvat maar ze staan er anders dacht ik dat ik weer wazige streepjes zou hebben haha. Heb je ook al getest met een andere test?
Ja, met een action maar daar zie ik niets op..... of ja, een licht tuurstreepje, zoals altijd. Het zal wel niks zijn, al heb ik al een week echt HEEL zere tepels, AUW! Maar goed, ook dat zegt lang niet alles, natuurlijk.
alles kan he. Bij mijn 2e testte ik de avond voor nod pas heel licht en dag erna de digi van cb zwanger! Ik duim voor je.
Hmmm, ik heb nu wel weer een duidelijke 2e roze!! streep, MAAR die staat te dicht op de C, hij staat tussen de c en de t, en niet helemaal onder de t, dus negatief
Etos testen is hetzelfde als kuridvat tenminste de testpoint.... Op achterkant staat ook fabrikant wondfo is.... En dat is bij de kruidvat testen ook zo. Dus beide hetzelfde
Jij hebt gelijk, het staat niet op het doosje, maar wel op de bijsluiter. Toch vind ik ze glimmend en zijn niet egaal glad, maar met een soort messtreepjes. Dat heeft de kv absoluut niet! Misschien verschil in kwaliteit?
Mijn testpoint was ook minder snel positief dan kruidvat. En ze hebben inderdaad voorgedrukt streepje.
Dat ik nog zwanger was heb ik ze allebei gekocht en tegelijk gedaan en gefilmd.. Kruidvat v.s Etos. 2v5 - YouTube Etos is sneller zichtbaarder maar ze knallen uiteindelijk allebei. P.s heb het wel beetje versnelt afgespeeld.