Hoi dames, Pff..ik ben zo zenuwachtig hierover dat ik me maar meteen bij dit forum heb aangemeld om meer meningen te horen over het grote mysterie van mijn zwangerschapstesten!! Ik slik al enkele jaren de Diane-35 (die officieel geen anticonceptiepil is!) ivm huidproblemen. Kreeg al te horen dat je met deze pil toch zwanger kunt worden. Wij dachten dat het ons niet zou gebeuren omdat ik de diagnose PCOS heb, dus dan zou het sowieso moeilijker worden om zwanger te raken.. Nu hebben we een tijdje geleden niet zo verstandig gedaan.. En ben ik toevallig ook al een poosje misselijk/duizelig en heb veel last van mijn darmen . Mijn menstruatie na het voorval was vrij kort: 2 dagen met heel weinig bloedverlies, het leek bijna gewoon op 'spotten'. Het kwam ook een aantal dagen later dan gewoonlijk. Ik heb een HCG sensitest gedaan die de eerste keer wel twee streepjes liet zien, maar het tweede streepje was wat lichter van kleur, dus ik twijfelde of de test wel positief was. Dezelfde dag, een paar uur later, nog een HCG sensitest gedaan, maar deze liet slechts 1 streep zien, dus negatief. Nu, een week of 2 later, ben ik nog steeds erg misselijk en heb ik vandaag een Clearblue test gedaan. Er was een verticaal streepje te zien voor de plus maar ik vond hem zelf wel heeeel licht! Nu zit ik toch te twijfelen... Zou het dan toch?? Heb dus 1 keer negatief en 2 keer twijfel (voor mijn gevoel). Had al geprobeerd een foto te maken van de Clearblue maar is helaas niet gelukt Hebben jullie ervaringen met 1 van deze tests (of allebei)? Zal ik nog eens een testje doen of.. wat raden jullie me aan? Ik zou het wel ontzettend leuk vinden als er een babytje aan kwam zeg!! We gaan over een aantal weken trouwen dus dan zou het gezinnetje helemaal compleet zijn! ben benieuwd naar jullie ervaringen en meningen!!
de 2de test heb je gedaan met middag urine neem ik aan? dan kan het zijn dat je urine niet geconsentreerd genoeg was. maar ik vind wel dat de cb test na 2weken wel duidelijk positief moet zijn mocht je zwanger zijn! Ik zou even naar het kruidvat hollen en de test halen die van 2 voor 5 euro. die zijn namelijk heel erg gevoelig en die zou dan eigenlijk wel duidelijk positief moeten zijn. de testen met een + vind ik sowieso erg verwarrend omdat die meestal buiten de tijd een 2de penstreep geven.. deze zijn normaal alleen positief als de verticale net zo breed is als de horizontalen. succes!
Foto? En was de verticale lijn net zo breed als de horizontale? Foto is makkelijker, zo weten wij t ook niet. Liefs
Hoi, Bedankt voor jullie reacties! We hebben gister toch nog een testje gedaan met die van Etos huismerk.. Geen streepje, dus toch niet zwanger! En idd, CB had inmiddels eigenlijk wel duidelijker geweest moeten zijn als het wel het geval was geweest! Ik heb nog wel een foto geprobeerd te maken, maar dat is helemaal niet gelukt. Je zag de verticale streep op de foto nauwelijks, zo vaag was die! De horizontale streep was trouwens ook niet dezelfde breedte als de controlestreep.. Maar de verticale streep was wel 3 x zo smal als de horizontale streep.. Al met al denken we dus dat ik niet zwanger ben.. 2 negatief en 2 twijfel..dan zal het wel niet! Toch maar even naar de huisarts vanwege de misselijkheid dus... Helaas! Bedankt voor het meedenken in elk geval groetjes!