Kv 2v5 indrogers?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Esmy, Aug 7, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Esmy

Esmy Bekend lid

Jun 27, 2016
    505
    56
    28
    NULL
    NULL
    Morgen is mijn nod.
    Maar vanmorgen en eergisteren morgen heb ik getest met kv 2v5 en ik heb zo'n idee dat dit er niet goed uitziet :(.
    Wat denken jullie?
    image.jpg

2. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,067
    17,022
    113
    Ik zie zeker een streepje, maar voor 1 dag voor NOD zijn ze wel heel erg licht... Misschien een verlate eisprong?

3. Florina

Florina Fanatiek lid

Jan 24, 2015
    2,729
    1,165
    113
    Ik heb dus ook zulk soort streepjes gehad en ben gewoon ongesteld geworden en zie zo nog een stuk of 2-3 topics met dezelfde streepjes die niet oplopen?! Zo raar

4. Piep2016

Piep2016 Fanatiek lid

Apr 30, 2016
    1,408
    952
    113
    Dit waren de streepjes die ik altijd had op de kv 2v5 en iedere keer was ik niet zwanger...

5. Annabella86

Annabella86 Fanatiek lid

Feb 9, 2016
    1,106
    961
    113
    Female
    Thuismama
    Noord- Brabant
    Kwaliteit is achteruit gegaan van kv testen? Zie niks ander's dan dit soort testen die uiteindelijk niks bleken

6. MaBaD

MaBaD Niet meer actief

Hier ook zo´n indroger. Had rare gevoelens..getest..en pas volgende week mijn nod! (gemiddelde nod, bij cyclus 28 dagen zou ik a.s. woensdag kunnen testen) Nu dus al streepje te zien

7. Esmy

Esmy Bekend lid

Jun 27, 2016
    505
    56
    28
    NULL
    NULL
    Zijn er hier echt al vaker topics over geweest?
    Had ik nog niet naar gekeken.
    Dan zal dit wel echt niet goed zijn en zal ik morgen mijn menstruatie verwachten...

8. Annabella86

Annabella86 Fanatiek lid

Feb 9, 2016
    1,106
    961
    113
    Female
    Thuismama
    Noord- Brabant
    Wil niks zeggen hé! Gewoon anders een ander merk testje even doen. Maar de laatste weken lees ik hier idd vaak over kv testen die dit soort lijntjes geven. En dat die mensen dan later toch ongesteld worden of negatieve testen van andere merken hebben. Erg verwarrend.

Hoop voor jou gewoon dat hij positief is!

9. Cprins

Cprins Lid

Jul 13, 2016
    88
    0
    6
    NULL
    NULL
    #9 Cprins, Aug 7, 2016
    Last edited: Aug 7, 2016
    Als je voor nod zit en een licht streepje hebt kan je toch zijn dat er een innesteling is geweest maar dit toch fout afloopt en daardoor het streepje licht is en je later alsnog ongesteld wordt. De meeste miskramen vinden voor je nod plaats. Een vrouw weet dan eindelijk niet eens dat ze zwanger is geweest. Maar omdat er tegenwoordig steeds sneller en eerder getest wordt weet je het wel maar kan het alsnog mis gaan. Ik zelf heb goede ervaringen met deze testen. Ik had drie dagen voor nod een positieve test. Ik merkte aan heel mijn lijf dat het raak was. Ik had een licht maar duidelijk streepje die uiteindelijk mooi opliep. Ik hoop voor jou ook dat als het raak is ze mooi op zullen lopen!!

10. Cprins

Cprins Lid

Jul 13, 2016
    88
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bovenste is drie dagen voor nod en de onderste drie dagen later.

11. jster

jster Actief lid

Nov 23, 2015
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook z'n in droog streepje dus!! Action gaf al niks aan en 2v5 wel. Vandaag 2 dagen overtijd toch ongesteld geworden.

Share This Page