Volgens mijn berekening ben ik nu 4weken en 1 dag. Bovenste is test van eergisteren onderste van vandaag zit twee dagen tussen maar zie weinig verschil. Clearblue geeft net als zaterdag 1-2 weken aan. Ben zo bang dat het misgaat wat vinden jullie ervan?
Ik vind m wel iets donkerder hoor! Ja het blijft altijd onzeker he in de eerste tijd, ik weet er helaas alles van... Zo lang je geen krampen of bloed hebt, zou ik proberen er gewoon in te geloven, en lekker op de roze wolk gaan zitten Gefeliciteerd!!
Nou dat ben ik dan weer niet met je eens... een duidelijk aflopende test is nog steeds een streep maar meestal geen goed teken
Hij is hartstikke duidelijk hoor.. Helaas kan je ook een miskraam krijgen als je een echte knalstreep hebt, dus dat zeg niks... Stoppen met testen en genieten is mijn advies... I know is moeilijk maar snders maak je jezelf gek denk ik Oh en mijn gyn is helemaal niet blij met die weken indicatoren omdat dat toch vaak genoeg niet blijkt te kloppen en dat wij vrouwen ons er helemaal gek mee maken
Ik vind erg duidelijk. . Met dat termijn waren mijn testjes veel lichter.. dus maak je niet druk en lekker genieten. . Gefeliciteerd trouwens. .!
Ook ik vind ze erg duidelijk en zeker zo vroeg in je zwangerschap! Ik heb wel knaltesten gehad nadat ik al een miskraam had gehad dus het zegt heel weinig! Dus stop met testen en probeer te genieten! En gefeliciteerd natuurlijk!
Bedankt allemaal! Vanochtend nog een keer getest en is een stuk donkerder! Ik ga nu stoppen met testen want maak me helemaal gek. Nu de echo afwachten....
Wow wat een knaller! je testen lopen mooi op toch, hier zou ikzelf wel een stuk rustiger van worden Gefeliciteerd t ziet er heel goed uit
Dit zijn echt prachtige testen voor 4 weken en 1 dag. Zou me echt geen zorgen maken en cb met 1-2 weken is volkomen normaal met deze termijn. Ziet er gewoon goed uit. Als je geen extreme krampen icm bloedverlies hebt..lekker de onzekerheid loslaten en gaan genieten. Heb zelf wel eens een mk gehad in een vroeg stadium dus weet waar ik over praat
Ziet er idd prachtig uit !.. de laatste test knalt van me beeldscherm af gefeliciteerd en nu lekker van genieten !
Nou, ik zou zeggen 2 duidelijke testen met ook een duidelijk verschil (al is dat lastig te beoordelen; bijvoorbeeld hoe geconcentreerd is je urine geweest per test). Gefeliciteerd!