Zwanger en kids midstream altijd streepje?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Heidebloempje, Apr 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Heidebloempje

Heidebloempje Actief lid

May 6, 2013
    104
    28
    28
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Voor deze ronde heb ik de midstream testen van zwanger & kids besteld omdat ik de K2v5 een gedoe vind met dat pipetje.

Nu testte ik vorige week op 10 en 12 dpo een heel licht streepje. Wel goed zichtbaar zonder ernstig turen. Ik durfde nog niet heel blij te zijn maar had toch hoop!
    Om mezelf niet helemaal gek te maken besloot ik op NOD pas weer te testen. 15dpo zou dat zijn. Toen ik dat wilde doen in de ochtend bleek ik bloed te verliezen; mijn menstruatie dus.

Toch wel teleurgesteld. Mijn man opperde of die testen misschien altijd wel een streepje geven? Dus zei ik om dan na mijn menstruatie weer eens te testen.
    Zo gezegd, vandaag dus weer eens op een midstream geplast. En weer een vaag streepje!

Weet iemand hier een verklaring voor?

Ik heb getracht er een foto van te maken, maar volgens mij zie je er niet veel op.

IMG_1309.jpg

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik zie inderdaad wat je bedoeld.

Dit zijn de ultra gevoelige testen toch?

Ik weet dat iedere vrouw rond de 0-5 mlu hcg in haar lijf heeft...dus kan best zijn dat hij bij jou al heel gevoelig gereageerd.

3. ks2011

ks2011 Bekend lid

Oct 2, 2013
    598
    0
    16
    Had ik ook met die testen!

4. Heidebloempje

Heidebloempje Actief lid

May 6, 2013
    104
    28
    28
    NULL
    NULL
    Dat vind ik -op z'n zachtst gezegd- flauw. Zo krijg je toch hoop dat het raak is?

5. mama09

mama09 Fanatiek lid

Jul 21, 2009
    1,225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Heidebloempje: bij mij blijven deze testen altijd omowit hoor.
    Ze zijn wel supergevoelig, want toen ik zwanger was testte ik op 5 dagen voor nod al positief.
    Misschien is er bij jou wel een innesteling geweest maar is het vroeg misgegaan en heb je nog een restje hcg?

6. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    1,628
    3
    36
    Ik denk dat het inderdaad komt omdat het vroeg mis is gegaan. Dus een restje HCG.. Je had immers voor NOD al 2 positieve testen toch?

7. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

Feb 15, 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb deze ook gebruikt en mijn streepje was wel een stuk duidelijker dan deze.
    Ik testte 2 dagen voor NOD (duidelijk) positief
    K2V5 is bij mij stukken lichter dan deze.

8. Heidebloempje

Heidebloempje Actief lid

May 6, 2013
    104
    28
    28
    NULL
    NULL
    Dan zou die test dus wel een keer omo-wit moeten worden....volgende week weer eens proberen dan.

Of mijn menstruatie was geen menstruatie :(

9. ano1

ano1 Niet meer actief

Ik heb hier mee mijn eisprong gevonden , net zo tuur streep als joune en paar dagen later negatief.. Echter 14 dagen verder een knal test van de kruidvat en clearblue 2-3 , ik snapte door die testen er helemaal niks meer van ! Flut dingen

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik wilde net zeggen dames..

TS verteld in haar openings post dat ze net gemenstrueerd heeft en deze test alleen deed om te zien of die weer zulk streepje gaf.

Ik vind de vage streep overigens niet roze maar grijs.

11. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Ik had dit soort vage streepjes ook altijd met die ultra gevoelige testen. Je kunt de testen natuurlijk ook gewoon té gevoelig maken, zodat ze normale hoeveelheden hcg die standaard aanwezig kunnen zijn oppikken. Niet handig!

12. Heidebloempje

Heidebloempje Actief lid

May 6, 2013
    104
    28
    28
    NULL
    NULL
    Zou het kunnen zijn dat ik toch zwanger ben?
    Sinds de week na eisprong heb ik last van mijn onderrug wat ik alleen van menstruatie ken. En dat heb ik nog steeds.
    Mijn borsten deden voor nod geen zeer, normaliter wel, nu beginnen mijn tepels te kriebelen.
    Ook heb ik sinds week na eisprong steekjes onderin m'n buik uitstralend naar m'n liezen. En nu nog steeds.

Of m'n menstruatie anders was dan anders is misschien ook interessant. Lastig te zeggen. Normaliter ben ik ziek die eerste dag. Nu misschien niet op gelet omdat ik solo zang mocht doen in de kerk op paasmorgen. Maar ik heb geen krampen gevoeld.

Ik voel me nu wel anders dan normaal na menstruatie :(

Over paar dagen maar weer testen?

13. Loving

Loving Bekend lid

Apr 24, 2008
    904
    0
    16
    Lastig!! Inderdaad misschien nog eens testen maar dan met ander(e) merk(en)? Je menstruatie kwam niet verrassend vroeg voor je gevoel? Dan zou het een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn.
    Ik herken het dat gevoel dat je borsten opzetten na ovulatie en in zwangerschap niet! Dat was voor mij een duidelijk symptoom bij mijn eerste zwangerschap! Na m'n zwangerschap + borstvoeding heb ik theezakjes hihi ;) dus nu merk ik veel minder de pijn na mn eisprong (en wist ik in mn 2e zwangerschap dus pas echt 4 dagen na NOD met een knaltest dat ik zwanger was).
    Hopelijk ben je snel zwanger!

14. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

Apr 10, 2013
    2,571
    0
    0
    Vorige maand heb ik ook zo'n test van Z&K gehad.. Streepje was nog wel beter zichtbaar dan deze test maar toch ook ongesteld geworden. Heb geen idee wat het is

15. Heidebloempje

Heidebloempje Actief lid

May 6, 2013
    104
    28
    28
    NULL
    NULL
    Vandaag weer getest, zelfde streepje.
    Op kv2v5 een tuurstreepje, vind ik dan, manlief ziet niks.
    Dus ik weet niet wat het is, maar de midstream is blijkbaar geen geschikte test voor mij :(

16. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Foto?

17. Heidebloempje

Heidebloempje Actief lid

May 6, 2013
    104
    28
    28
    NULL
    NULL
  18. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik zie op beiden testen geen streepje helaas.

19. Lovelymum

Lovelymum Lid

Apr 12, 2014
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zie ook niks...

20. Heidebloempje

Heidebloempje Actief lid

May 6, 2013
    104
    28
    28
    NULL
    NULL
    Dat kan, op de midstream staat ie toch nog steeds. Dezelfde als anderhalve week geleden.

Share This Page