kv 2v5 met hoeveel weken was de t streep net zo donker

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Gusam, Feb 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gusam

Gusam Niet meer actief

Hallo,

Ik vroeg me af wanneer (hoeveel weken/dagen) meiden die testen met de 2v5 van kv de T streep net zo donker is als de C streep?

Ik ben benieuwt.

XXX Gusam

2. babyke

babyke Bekend lid

Aug 30, 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Bij mij was de 2e streep 3 a 4 dagen na NOD net zo dik of dikker als de controle streep.

3. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

Oct 29, 2009
    5,925
    2,093
    113
    Female
    Kraamverzorgende
    Tiel
    bij mij was de kv 2v5 ook 4 dagen na NOD ook T even donker als C

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik heb mijn testen weer even opgezocht... bij mij was het ook 4 dagen na nod dat de streepjes even donker waren.

5. Margootje

Margootje Bekend lid

Sep 8, 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gisteren weer getest op 18 dpo (4 dagen na nod dus) en toen was de streep even donker als de controlestreep.

6. Heppie

Heppie Bekend lid

Jul 19, 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Bij mij was hij op 4 dagen na NOD bíjna net zo donker en op 7 dgn na NOD nog donkerder dan de C streep.

7. onelove

onelove Actief lid

Mar 8, 2009
    180
    1
    0
    lerares
    Zuid Holland
    ik heb gisteren een test gedaan 6 dagen voor NOD (ik was gewoon TE nieuwsgierig!!)en er kwam helemaal geen streep. Niet zo heel gek natuurlijk:). Ik ga het nu nog maar een keertje proberen op mijn NOD.

8. Donja

Donja Actief lid

Jun 23, 2009
    217
    0
    0
    adm medewerkster
    In een huis
    Ik had gelijk de donkere streep nadat 1 dag overtijd was :D

9. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Bij 4 weken en 3 dagen zwangerschap was de streep net zo donker als de controle lijn. Zie foto.

10. Maria74

Maria74 Niet meer actief

bij ongeveer 4w5d, maar dikker dan de controlestreep was hij 5 weken na nod.

groetjes

11. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Jeetje wat gauw allemaal, zijn er ook mensen die veel en veel later net zo knal testen? ik denk dat ik nu 4,4 week ben en het is goed zichtbaar maar zeker niet net zo donker.

Ik test smiddags ook donkerder dan smorgens gek he? hebben meer van jullie dat?

12. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben 6 dagen teruggezet in mijn zwangerschap door de gyn, gechecked dmv echo's.
    En als ik dan terug reken, zat ik op 4wk en 5 dg toen ik ook de vette teststrepen kreeg.

Wilma, misschien dat je toch wat korter zwanger bent dan je denkt?
    Ik dacht dat ik op 25 dec mijn ei had gehad (toen slijm, eipijn + temp), maar waarschijnlijk was het toch pas op 31 dec (geen slijm en geen eipijn).

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Ik heb maar 1 test van kv gedaan en dat was 1 dag na de NOD. Maar was overduidelijk! :D De foto staat in m'n album.

Share This Page