Hey meiden.. Wij zitten inmiddels in ronde 3.. ik heb vanaf cyclusdag 13 action ovulatietesten gebruikt en wil morgen starten met de clearblue digital testen.. maar mijn action test is vandaag al redelijk donker (ik heb ze eerder gebruikt dus weet hoe een positieve test eruit ziet..) ik heb 12 clearblue testen.. dus als ik morgen start met de CB dan kan ik tot cyclusdag 30 testen mocht dat nodig zijn (wat ik niet hoop!) mijn cyclussen variƫren tussen de 30 en 42 dagen.. Nu vraag ik jullie advies.. wat zouden jullie doen? vanmiddag al een clearblue wagen? of morgen beginnen? of zal ik vanmiddag nog een action doen? op de foto zie je mijn action test die ik om 10:00 uur heb gedaan.. (onderste test.. die daarboven is van gister) graag jullie mening!
Ik zou morgen beginnen. Deze is nog niet positief, dus op de cb zal ook geen smiley staan. Ik testte altijd met goedkope dipsticks en wanneer ik dacht dat die positief was, deed ik voor de zekerheid een digi van cb. Op die manier had ik er maar 1 of 2 per cyclus nodig
Die van action geven bij mij niks aan en ik zal toch echt morgen of overmorgen mijn eisprong hebben. Met mijn vorige 2 kindjes nooit ovulatie testen gedaan, nu wordt ik toch wel wat onzeker van mijn lichaam. Test van gisteren en vandaag is alleen de controle streep te bekennen. Succes met zwanger worden
Ik zou het vandaag doen. De action worden bij mij nooit echt donker. Beter nu 1 voor niks dan hem met missen