KV 2v5 negatief en CB digi zonder indicator?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Hanuna79, Sep 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    1,379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Hallo meiden ik zit met een vraag
    overal hoor je dat de KV 2v5 al positief kan zijn voor nod
    en die van CB digi zonder indicator pas later positief is

Eergister of gister was mijn nod, nu heb ik gister al een testje gedaan van de KV maar die bleef spierwit :x

ik snap er totaal niks van alles wijst erop dat ik wel zwanger moet zijn, de symptoompjes, veel plassen, misselijkheid, de zere (.)(.) de enorme rode tepels, het wegblijven van mijn ongi, mijn afscheiding en nog veel meer, maar dan vooral mijn mooie tempkaartje! wat vinden jullie ervan :(

ik heb hier namelijk nog een CB digi leggen maar ik vind het zo zonde
    om die al te gaan gebruiken als die KV nega blijven.

Zijn er meiden die wel met de CB digi postief testen en met de KV niet?
    of ook pas na nod positesten met de KV?

2. elie5209

elie5209 Actief lid

Feb 16, 2009
    256
    0
    0
    Ik testte pas 3 dagen na nod heel licht met kv 2v5. Ik duim voor je!!

3. fummetje25

Aug 30, 2010
    25
    0
    0
    Limburg
    ik had dezelfde symptomen als jij...meerdere testen van kruidvat gaven positief aan,. licht roze, maar wel zichtbaar. en de bloedtest wijst uit, niet zwanger, ook niet geweest. ???
    die clear blue digital, schijnt goed te zijn maar ook daar lees je dingen over dat die verkeerd uitslaan.
    mischien bij de huisarts testen??
    ik hoop voor je dat je zwanger bent:)
    succes ermee.

4. geebs

geebs Lid

Aug 24, 2010
    40
    0
    0
    Nijmegen
    Hoi,

Ik testte vorige week 4 dagen voor nod met kuidvat. Was heeeeeel licht.....cb test digitaal gaf meteen aan dat ik zwanger was. Had huisarts gebeld en die zei dat cb betrouwbaar is.
    Ben idd niet ong geworden en heb de kruidvat testen nog verschillende dagen herhaald en je ziet het streepje steeds donkerder worden. Nu net zo donker als de test streep.
    Succes ermee!

Als je echt denkt zwanger te zijn zou ik cb wel doen maar een paar daagjes wachten is ook een goede optie.

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

vergeet niet dat niet iedereen op nod gelijk positief test he! vaak word er een paar dagen na nod 'pas' positief getest.

ik heb nu ook al een paar keer gelezen dat de kv test heel licht positief was en de cb wel gelijk duidelijk zwanger aangaf. anders zou ik over 2 dagen nog een keer met kv testen en kijken wat die aangeeft dan

Share This Page