Clear blue + vage test

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Ilona23, Aug 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ilona23

Ilona23 Actief lid

Oct 30, 2009
    343
    0
    0
    Tilburg
    Hallo Dames,

Ik zit nog ruim voor mijn nod, maar aan mij lichaam dacht ik te voelen zwanger te zijn.
    Ik kon dus mijn nieuwschierigheid niet bedwingen en heb gisterenavond getest met een test van HTP huisapotheek. Hier kreeg ik net buiten de afleestijd een mooi blauw dun pennenstreepje.
    Ik wist niet meer waar ik de test had gelaten, dus kon ik geen foto maken.

Vanmiddag veel gedronken en getest met kruidvat 2 voor 5,00 euro. Helaas negatief...

Maar ik blijf me vreemd voelen, dus toen maar de clear blue + gedaan, en wederom een pennenstreepje binnen de 10 min afleestijd.

Wat moet ik nu denken ?

Een aantal maanden geleden deed ik ook een test van clear blue, en zelfs nu is die nog spierwit ! geen pennenstreepje of andere vage lijntjes

Groetjes,
    Ilona

2. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,474
    4,928
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Sorry, pennestreepje is bijna altijd negatief.
    Kruitvat is een super-gevoelige test, dus als die nog niets kan aantonen dan is het er volgens mij ook echt niet.
    Ik durf niet te beweren dat je niet zwanger bent, maar je zult toch nog een paar daagjes geduld moeten hebben ben ik bang...
    Sterkte met wachten!

3. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,661
    5
    38
    Dit streepje had ik ook..!!!! Precies het zelfde.. maar wel buiten de aflees tijd.. Gisteren heb ik weer getest en dit maal met een kruidvat 2 voor 5 euro.. maar deze was helemaal omo wit dus hartstikke negatief. Ook niks op te zien na een half uur ofzo. Heel apart zeg.. Ik lees even mee als je het goed vind:p

4. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik heb bijna altijd een pennestreepje met de + testen ...zowel bij CB als die van KV.. maar ik denk hier ook wel een uitloop te zien hoor en dus een breed streepje of ligt dat aan de foto???...

5. Ilona23

Ilona23 Actief lid

Oct 30, 2009
    343
    0
    0
    Tilburg
    Ja het is echt zo tegenstrijdig, ergens heb ik zoiets van.....dit is gewoon geen duidelijk streep.

Maar op 2 verschillende testen dezelfde streep ?

Verder lees ik overal wat anders, en dat maakt het enorm moeilijk om te wachten haha.

6. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    idd... zoals Merah zegt.. alleen een pennestreepje is negatief.. staat ook in de bijsluiter dat de streep even breed moet zijn als de controle streep.. wel weet ik nog toen ik wel zwanger was en de streep dus even breed dat de zijkant van de streep donkerder was en dus een pennestreepje.. maar in de breedte was ie ook goed te zien... een pennestreepje is dus niet erg als de rest van de streep in de breedte (ook al is dat lichter) ook te zien is.. staat er alleen een pennestreepje dan is t negatief...

7. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    digitale doen of wachten tot na je nod dag dan weet je het zekerder

8. Ilona23

Ilona23 Actief lid

Oct 30, 2009
    343
    0
    0
    Tilburg

Ik heb dit nog nooit gehad bij clear blue, kruidvat of andere merken zwangerschapstesten. wel indrooglijntjes maar ruim naar de afleestijd ( dik 3 uur ) deze verscheen binnen de afleestijd, en die van gisteren 10 minuutjes na de afleestijd

9. luckybird

luckybird Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    1,274
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb dit ook 2 keer gehad en helaas geen goed nieuws.

10. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Ilona, dit streepje ziet er raar uit. Niet zoals een streepje moet zijn lijkt me. Hopelijk ben je wel zwanger.

11. Ilona23

Ilona23 Actief lid

Oct 30, 2009
    343
    0
    0
    Tilburg
    Pfff ik had zo gehoopt ( verwacht ) dat clear blue uitslag kon geven.
    Van deze test word ik alleen niet veel wijzer hihi
    Toch blijf ik het raar vinden dat ik in 2 dagen tijd op 2 verschillende testen een pennenstreepje krijg. als je dat nu krijgt ruim buiten de afleestijd weet je dat het een indrooglijntje is...

We wachten maar geduldig af...

12. elie5209

elie5209 Actief lid

Feb 16, 2009
    256
    0
    0
    ik weet ook niet wat je hiermee moet....Ik hoop dat je zwanger bent en ik lees toch iets positiefs..Je was je eerste test alweer kwijt. haha. Ik ben heel de dag al mijn spullen kwijt.... Ik duim voor je!!

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

een heel apart streepje dit, maar ik denk niet dat je deze als positief mag ervaren. ik hoop dat je over een paar dagen een duidelijke test hebt

14. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

Feb 5, 2009
    2,226
    0
    0
    overijssel
    spannend meis! Heb je vandaag nog een nieuwe test gedaan??? Ik hoop voor je dat het raak is!

15. Ilona23

Ilona23 Actief lid

Oct 30, 2009
    343
    0
    0
    Tilburg

Ik wil zo graag opnieuw testen, maar durf niet meer naar 2 gekke pennenstreepjes hihi.
    Ik zit natuurlijk ook nog ruim voor nod, en wil me eigenlijk niet blij maken met iets wat er niet is !
    Aan de andere kant, het is zo moeilijk..

Nu al 2 ochtende op een rij diarree, en voel me verder helemaal niet ziek o.i.d iemand dit herkent als zwangerschapssymptoon ?
    Sorry voor het vieze praatje, maar ik kan bijna nooit naar de de wc dus zie ik dit voor mij als " vreemd " aan

16. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Hey Ilona, snap dat je niet meer durft...
    Diarree kan erbij horen maar is voor iedereen verschillend.

17. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

nou mijn allereerste test van de cb plus testen had ik exact dezelfde streepje als jij daar hebt en heb toch nu echt wel een prahtig zoontje van 2 rondlopen :D zou nog altijd hoop houden ;) daarbij had ik een aantal dagen na de cb test steeds lichte testen

18. Ilona23

Ilona23 Actief lid

Oct 30, 2009
    343
    0
    0
    Tilburg

Dit antwoord geeft weer een beetje hoop hihi.
    Misschien dat ik vandaag toch weer test met clearblue, blijft die wit dan weet ik dat ik dit moet beschouwen als NEGATIEF :(

Vooralsnog hoop ik dat het positief is, daar ik dit streepje op 2 testen heb gehad :D

19. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,661
    5
    38
    Heel veel succes..!!! Ik ga voor je duimen;)

20. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    1,025
    0
    0
    Groningen
    Waarom probeer je niet eens een andere test meis? Eigen merk test van de apotheek is ook heel gevoelig en betrouwbaar.
    Ik hoop voor je dat je test positief is!

Share This Page