ja ik zie zie m inderdaad ook.. maar twijfel toch.. omdat ik bij sommige lees dat het ook aan de donkerheid ervan ligt..
Ik bedoel dan ''duidelijk'' in het licht. Dus ik kan zowieso een lichte streep zien. Ik denk dat hij over een paardagen wel donkerder zal worden.
Ik zie een pennestreepje en dat is helaas vaak negatief. Het verticale streepje moet echt even breed zijn als de controlestreep en dat is bij jou niet zo.
ja daarom twijfel ik zelf dus ook.. maar bij mijn vorige test zag ik helemaal geen streepje.. en heb ook bijna alle zwangerschapssymptomen vandaar dat ik ook maar een testje had meegenomen bij kruidvat.. weet het echt niet
Kruidvat heeft de laatste tijd veel last van indroogstreepjes. Ik hoop niet dat je hierdoor valse hoop krijgt
Kan dat er zo uitzien dan zon indroog streep? Maar heb eigenlijk de test gedaan omdat ik bijna last heb van Allemaal de symptomen
Hier nog steeds geen ongesteldheid te bekennen. Ik begin nu wel te twijfelen of het misschien raak is. Voel eigenlijk helemaal niets opkomen qua ongesteldheid. En zit nu wel dik over mijn normale dagen (cyclus heen)... Test van gister, gaf echter wel negatief aan. Misschien eventueel weinig hcg aangemaakt?
Heb net even gelezen, idd een onduidelijk streepje, jammer. Mijne was dus zo, de streep even breed als de controlestreep, hij werd trouwens nog wel donkerder, maar vrijwel meteen zo'n streep. Gewoon om de dag testje doen als het uitblijft? Ik heb een week gewacht zelfs, gewoon niet een gehaald, kwam ik ook niet in de verleiding om het te doen. (vond het maar een duur grapje anders worden)