Ik heb het vandaag gevraagt en ze zeiden dat er leverings problemen waren. Bij ons zouden ze morgen binnen komen en zaterdag weer in de winkel liggen zei ze. Hier was de rest ook leeg en hadden ze alleen de dure nog.
Ik ben net nog even naar de kruidvat hier geweest en heb het allerlaatste pakje... Bevalt me niets dat ze op zijn...die anderen zijn allemaal veel duurder en ben hier aan gewend (lekker gewoontedier ) Helaas geen trekpleister hier in de buurt, dus hoop dat de leveringsproblemen snel voorbij zijn! Wat me wel opviel is dat je ze ook niet online bij de kruidvat kunt bestellen, maar ik weet niet of dat in het verleden wel kon... Wie weet dat?
wij hebben ze al weer, ik heb gelijk een pakje gekocht, er stonden er nog maar 2 in het rek, nu heb ik spijt dat ik het andere pakje ook niet heb gekocht
Hier zijn de testen al weken uit de winkel. Geen idee waarom?! Ze hebben ze hier nog steeds niet overigens. Niet dat ik ze nu nog nodig heb maar vind het raar dat ze er niet zijn
Hier in Harderwijk puilt het de schappen uit. Ook nooit op geweest trouwens. Moet ik inslaan voor iemand?
Hier hebben ze de testen ook (bijna) altijd wel op voorraad! Is nu 3x voor gekomen ofzo dat ze op zijn en na wat klachten van de vrouwen hier hebben ze ze meestal wel op voorraad