Nou, op de KV 2v5 zie ik heeeeel in de verte als ik erg mijn best doe een vaag streepje. Daarna gelijk een kruidvat Early gedaan en daar verschijnt een heeel vaag kruisje. Beide zijn zo vaag dat ze niet op de foto te krijgen zijn. Er zit niets anders op dan wachten tot vrijdag. Met onze dochter testte ik pas laat positief. Vasthouden aan een strohalm noemen ze dat volgens mij. to be continued.......
Nou nee dus Dubbeltje, hij is niet helemaal doorgebroken. Meer dan wat roze afscheiding en een druppeltje rood bloed is het niet geweest. Voor mijn gevoel ben ik mijn menstruatie nu gewoon aan het tegenhouden.
Vreselijk balen meis, maar dat moet je me toch eens leren dan hoe je je menstruatie kan tegenhouden Ik duim gewoon nog even verder voor je tot je duidelijkheid hebt
Lol! Oké, daar heb je een punt ja! Hier niets meer, geen kramp en vloei niet meer. Ik zou graag willen zeggen dat ik vrijdag weer ga testen maar dan lieg ik, morgen ochtend vroeg weer vrolijk in de weer met pipetten.
Vanmorgen een nauwelijks te zien streepje en ongesteld geworden. Dus, als er al wat gezeten heeft is het nu weg. Op naar de vierde ronde! (mijn man gaat van deze ronde genieten!) LOL