Ja, ik zie ook een streepje op de senistest. Ik heb veel van die tests gedaan van sensitest en heb nog nooit een streepje gehad als ik niet zwanger was. Ook niet na de afleestijd, altijd omowit. Heb ze zelfs open gemaakt en in een ander licht gehouden als ik hoopte op een streepje, maar altijd bleven ze Omo wit als ik niet zwanger was. Dus ik heb goede hoop voor je door de sensitest
Dit idd Ik vermoed dat de kv testen niet correct zijn en de andere testen de juiste uitslag weergeven helaas.
De bloeduitslagen (voor andere redenen) van vorige week vrijdag is vandaag binnengekomen. Mijn LH waarden waren laag en samen met alles van de afgelopen week gaat de huisarts ervan uit dat er een vroege miskraam heeft plaatsgevonden. Helaas pindakaas. Hopelijk volgende keer
Maar er is dus niet geprikt op hcg dus vorige week? Als je lh vorige week laag was(vlak na je eisprong) dan heeft er eerder geen eisprong plaatsgevonden. Een vroege miskraam (en zwangerschap) lijkt me niet aan de orde.
Nee, het was meer een algemene controle. Ik was best wat afgevallen in de afgelopen maanden (14 kg), en gestopt met roken na 20 jaar, mijn hormonen waren helemaal van slag en raakte ik mijn menstruatie kwijt in mei/juni/juli. In augustus werd ik weer ongesteld en volgens de ovulatietest (welke ik nooit eerder heb gebruikt) was mijn piek op 14 september, ruim een maand NA mijn menstruatie. Ik denk dat mijn hormonen nog steeds erg van slag zijn en ik de ovulatietest verkeerd heb uitgevoerd, begon pas te testen toen mijn apple watch zei dat ik mogelijk zou ovuleren. De arts (vervangende arts) kon er ook niet veel van maken door missende informatie/kennis vanuit mijn kant. Volgens haar was er vorige week vrijdag een lagere lh piek (niet te laag) dan normaal, ze zei dat dat kon wijzen op moeilijkere vruchtvaarheid (die ze vervolgens uitsloot omdat ik ervoor altijd een duidelijke cyclus had en eerdere bloedtesten), of dat het kon komen omdat ik op dat moment misschien al zwanger was en dat het gewoon niet helemaal goed is gegaan. Veel kan ik er ook niet van maken. volgende week maak ik weer een afspraak wanneer mijn eigen huisarts terug is voor nog een bloedtest om te kijken naar mijn lh waarden e.d al met al denk ik dat ik gewoon een beetje kneuzig ben
Jij bent niet kneuzig... het vrouwenlichaam is nou eenmaal geen robot. Hopelijk komt je cyclus weer een beetje terug. Je zou eens kunnen temperaturen om te kijken wat je lichaam doet.
Ik zal me inlezen over temperaturen en hoe dat allemaal in zijn werk gaat. Een positieve draai is is dat mijn cyclus weer terugkeert. We proberen het gewoon nog een keer. Dankjewel!