Kv 2v5 positief??

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Isabellaxxxx, Jun 28, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Isabellaxxxx

Jun 28, 2015
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja inderdaad erg vervelend!
    Het staat ook niet in hun bijsluiter vermeld dat ze ook op het hormoon LH reageren..

Zou het vaak voorkomen?

Het is inderdaad erg vervelend dat je blij word gemaakt met een dode mus

2. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

Jan 26, 2015
    2,765
    1,028
    113
    Female
    He bah wat jammer! :(

Je test zag er best goed uit vond ik!

Had je nog een keer geprobeerd?

3. maja89

maja89 Actief lid

Jan 29, 2012
    471
    5
    18
    Ja echt heel rot! Klopt staat er ook niet in! Mijn gyneacoloog zei toen dat de testen inderdaad op lh kunnen reageren. Ik zie het de laatste tijd helaas wel vaker voorbij komen met die kv2v5. Ik hoop dat je alsnog snel een mooie test hebt!

4. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

Nov 21, 2012
    1,165
    59
    48
    Balen meid! Hopelijk heb je snel een positieve test in handen

5. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Balen meis!
    Wel goed geklust? !

Dit zijn mijn testjes geweest 16 dagen geleden. Ochtend middag en eind vd middag. Ging bijna van mijn stokje want ik dacht zwanger. Volgende dag omowit.
    En precies 14 dagen later ongesteld.
    Ook eisprong dus. Voor mij hebben ze hun betrouwbaarheid wel een beetje verloren. Al moet ik zeggen dat de strepen bij zwangerschap wel dikker lijken en meer roze aan wat ik hier op het forum voorbij zie komen.
    Succes op het Wacht bankje!

Attached Files:

6. Loessje1987

Loessje1987 Bekend lid

Jan 16, 2015
    820
    168
    43
    Female
    Ach balen meis!

7. Stretchfield

Stretchfield Bekend lid

Jun 3, 2015
    603
    108
    43
    Misschien gekke vraag maar waarom testen jullie dan rond die tijd? En niet rond je nod dag?

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,975
    15,607
    113
    Nabij Utrecht
    Als je denkt rond je nod te zitten ...tja dan ga je testen en heel logisch ;);)
    Er zijn ook meiden die express rond eisprong testen om dit uit te proberen ;);) , proef konijntjes dus.

Maar veelal testen meiden omdat ze denken rond hun nod te zitten en dan krijg je dus dit.
    Deze meiden hebben a) een onregelmatige cyclus of b) zijn net gestopt met de anticonceptie.

9. Stretchfield

Stretchfield Bekend lid

Jun 3, 2015
    603
    108
    43
    Ah logisch :p

10. Isabellaxxxx

Jun 28, 2015
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was inderdaad 1dag na mijn nod(dacht ik)
    Ik heb kruidvat wel gemaild of ze ervan op de hoogte zijn dat hun testen op het hormoon LH reageert en of ze dat dan niet in de bijsluiter kunnen vermelden:)

Ja ik denk zomaar dat ik ook pas over 14 dagen ongesteld word,vanmorgen weer een spierwitte test

Share This Page