Nou zoals de titel eigenlijk al zegt heb ik vanochtend negatief getest. Gisteravond had k bij t afvegen een beetje bloed. Dus ik dacht helaas ongesteld. En nu weer helemaal niks. Vandaar dat ik dacht huh dan toch maar even testen Ik begrijp er niks meer van
Welke dag zit je vandaag? Kan het geen innestelingsbloeding zijn..? Ik heb mijn ei duidelijk gevoeld afgelopen maandag.. Gister ook een halve dag roze afscheiding wat nu heeeeel erg lichtbruin is.. Normaal zet mijn menstruatie wel meteen door, dus stiekem toch de stille hoop
K had 30 nov 1 dec positieve ovu test... K ben nooit zwanger geweest dus weet niet of dit een innestelingsbloeding kan zijn. K vind het wel gek want als ik normaal ongesteld word ben k t ineens en super erg maar ja.. k dacht kan t beter hier delen misschien herkent iemand t hahaha
Je hoeft het niet te verwijderen, geef gewoon ff aan van 'ik klets in dit topic verder', dan hoeven mensen geen 3 topics te volgen
Dit dus en bij mij begint het ook regelmatig met 1 of 2 dagen een paar veegjes alleen bij toiletbezoek en dan breekt het op dag 3 echt door. Niet leuk om te horen maar als je test negatief was ben je denk ik niet zwanger.
Ik heb zo vaak dat ik denk ongesteld te worden en dan lijkt het weer even weg en dan breekt het echt door. Vind dat helemaal niks geks! Ik denk dat je er gewoon erg op gefocust bent nu. Het zal vast wel doorzetten vandaag of morgen
Mooi verhaal op leenbuik Betty, ik hoop dat jullie in 2015 ouders zullen worden van een geweldig klein wondertje! Ik gun het jullie dan ook enorm.