Kv 2v5 test lichte streep

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Luca1988, 18 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luca1988

Luca1988 Lid

8 sep 2015
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik heb vandaag getest met de kruidvat 2v5 test in de middag.
    Ik weet niet wat me cyclus is aangezien ik geen regelmatige cyclus heb tot geen menstruatie, ik heb hiervoor primolut gehad en heb daardoor ook de bloeding gehad op 21 december.
    Als ik dan uitga van 28 dagen dan zou vandaag mijn nod zijn( denk niet dat ik zo kan rekenen zonder regelmatige cyclus )
    Ik heb wel zon 2 weken geleden behoorlijke steken gevoeld en de afgelopen dagen veel buikpijn rugpijn hoofdpijn wat kleine kwaaltjes dus er toch een test tegen aan gegooid.
    De digitale cb met wekenind gaf aan niet zwanger maar op de kv is een streepje te zien. Iemand hier ervaring mee misschien?

Xoxo

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,2 KB
      Weergaven:
      38
  2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Lijk ook zeker iets te zien,
    Maar ben je zeker van een eisprong? M'n ervaring met primolut is een zeer verlaat ei. En kv reageert weleens op een ei.

Je gebruikt geen hormonen toch? Want kan natuurlijk ook dat je zwanger bent?

3. Luca1988

Luca1988 Lid

8 sep 2015
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Babbi

Ik ben niet zeker van me ei of ik deze uberhaupt heb gehad( vanwege vaker uitblijfende menstruatie blijkt dat ik niet elke maand een ei heb maar me hoop is groter na gebruik primolut.ik gebruik voor de rest helemaal niets aan hormonen of iets dergelijks.
    Ik heb een dochterje van bijna 3 en bij de zwangerschap van mijn dochtertje ook maanden geen menstruatie gehad, ze was waarschijnlijk weer me eerste eitje na maanden😉
    Er zit niets anders op dan geduld hebben ben ik bang...
    Dank je wel voor je reactie!

Xoxo

4. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    Ik zie een streepje. Misschien is het nog te weinig voor de digitale CB... Zou vandaag of morgen weer testen en kijken of ie oploopt.

5. Luca1988

Luca1988 Lid

8 sep 2015
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vanmorgen de 2e test gedaan.
    Bovenste is van gistermiddag 17 uur en de onderste van vanmorgen 7 uur

Xoxo

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      28,3 KB
      Weergaven:
      26
  6. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

16 okt 2012
    760
    1
    0
    Ziet er goed uit! Spannend hoor..

7. Mommy11

Mommy11 Bekend lid

7 apr 2015
    905
    202
    43
    Ik zie ook streepjes. Spannend :)

8. Luca1988

Luca1988 Lid

8 sep 2015
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor het meekijken..
    Dit is zo vervelend die lichte streepjes.
    Ik zou ook niet durven zeggen of de streep van vandaag nou iets is opgelopen....
    Ik moet misschien beter nu 2 dagen wachten tot de volgende
    Hopelijk dan duidelijker verschil..
    Iemand hier ervaring mee?
    Het vervelende is dat ik totaal geen richtlijn heb voor nod dus ook niet van eisprong.
    Ben nu uitgegaan van 28 dagen na eerste dag laatste menstruatie ( die was door primolut gebruik )
    Dus die 28 dagen zegt niks haha

Xoxo

9. Mommy11

Mommy11 Bekend lid

7 apr 2015
    905
    202
    43
    Inderdaad om de dag kijken. Elke dag is super verwarrend want soms lijken ze hetzelfde of zelfs lichter. (Maak me er zelf ook schuldig aan ;))
    Morgen zal hij dan duidelijker moeten zijn :)

10. Nox

Nox Bekend lid

9 dec 2015
    519
    1
    16
    NULL
    NULL
    Als vandaag je nod is vind ik de streepjes een beetje licht. Dit had ik afgelopen maand en werd gewoon ongesteld maar dan een dag later als normaal.

Ik hoop dat ze gaan oplopen meid!

11. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ziet er goed uit hoor. :D

12. Luca1988

Luca1988 Lid

8 sep 2015
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nox

Ja dat is dus een beetje het vervelende ik heb echt geen enkel idee of gister mijn nod was aangezien ik geen regelmatige cyclus heb ik word eens in de zoveel tijd ongesteld vanzelf en soms tijdje niet.
    Ik ben gestopt met de pil vanaf April en sindsdien 4 keer een menstruatie gehad en nu de laatste begon 21 december na gebruik primolut ( dat wekt een bloeding op ) in de hoop dat mijn lichaam het dan weer zou oppakken.
    Er valt dus echt geen touw aan vast te knopen het kan bijv zomaar zijn dat ik nog voor nod zit heb werkelijk geen idee...
    Is best vervelend...
    Ik weet dat het kan heb nu een dochtertje van 2 en half en voor ik zwanger werd van haar ook maanden geen menstruatie gehad.
    Ik was 7 weken zwanger toen ik erachter kwam omdat ik heel ziek was een test gedaan en kon me ogen niet geloven!
    Ik hoop dat het ons nog een keer gegund is!

Xoxo

13. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Ja spannend hoor... Ik zie streepjes, wanneer ga je weer testen? Ik kon me niet bedwingen destijds😉 Was het streepje er binnen de afleestijd?

14. Luca1988

Luca1988 Lid

8 sep 2015
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Deebje,

Ik heb nu geen testen meer in huis en twijfel dan ook heel erg of ik nieuwe moet halen....
    Ik heb de testen na 5 min wachten bekeken zoals op de bijsluiter staat dan zijn de streepjes wel al zichtbaar maar naderhand worden ze wel nog iets duidelijker.

15. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Primolut verzorgt alleen geen eisprong. Het zorgt dat je lijf een ontrekkingsbloeding krijgt en soms pakt je lijf je cyclus weer op. Het werkt hetzelfde als de pil, alleen is het niet beschermd tegen zwangerschap.

Ik vind je streepje wel iets duidelijker, hooelijk is het raak!

16. Luca1988

Luca1988 Lid

8 sep 2015
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Babbi

Ja daar ben ik me van bewust en me hoop is dan ook gevestigd op me lichaam die het overpakt of dat ik indd een eisprong heb gehad spontaan zoals ong 5x per jaar....dat dit er misschien 1 van is geweest.
    Raden jullie aan om morgen weer te testen of zal ik een paar daagjes wachten?

Deel Deze Pagina