Concentratie urine

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lisan86, 19 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisan86

Lisan86 Actief lid

5 jan 2016
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Is de concentratie van je urine belangrijk bij ovulatietesten? Mijn urine was vandaag wat lichter als gister tijdens het testen en nu zie ik geen streepje terwijl die gister wel heel licht te zien was... Het zijn de action testen en die zijn alleen positief als ze net zo donker zijn als de controle streep. Dit is hij nog niet geweest... Kan het zijn dat ik toch mijn eisprong al heb gehad?

2. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Nee dat maakt helemaal niks uit, kan met elke urine van de dag (behalve ochtend urine). Het hormoon waar de ovulatietest op reageert is je hele cyclus aanwezig. Vage streepjes de ene dag en de andere dag niet zegt helemaal niks. Bij sommigen lopen de testen op, anderen testen van de een op andere dag positief. Gewoon door blijven testen tot de streep donkerder of even donker is als de controle streep. Succes!!

3. Lisan86

Lisan86 Actief lid

5 jan 2016
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooh gelukkig! Dan ga ik gewoon nog even door!

4. Shibainu25

Shibainu25 Actief lid

9 apr 2015
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Volgens mij dien je wel 2 uur van te voren voordat je gaat testen niet te drinken. (Of te veel) want dan wordt indd je urine lichter en kan t zowel als zwangerschaptest en ovulatietest beinvloeden.

Dat staat tenminste in de beschrijving die ik had van sensitest ovulatie testen.

Deel Deze Pagina