Goedemorgen! Dit is het derde topic wat ik open over mijn testen en bloedverlies, ik beloof dat het ook de laatste zal zijn! Ik heb dinsdag voor het eerst positief getest (1 dag overtijd). Daarna wat bloedverlies gehad in combinatie met menstruatiekrampen, ongeveer anderhalve dag. Daarna zondag weer getest, streepje was donkderder geworden. Ik heb gelezen dat het HCG in je lichaam elke dag verdubbeld. Ik dacht dat als ik nou een test zou doen, het streepje van het venster af zou springen maar dat is helemaal niet zo De streep is bijna hetzelfde gebleven. Zou dit kunnen? Of kan dit alsnog een teken zijn dat het niet goed gaat? Vanmorgen heb ik nogmaals getest, mijn rijtje is nu: dinsdag, vrijdag en zondag. Als het allemaal goed is, ben ik nu 4w6d zwanger.
Tot het tegendeel bewezen wordt ben je nog steeds gewoon zwanger! Bloedverlies hoeft ook niets te zijn (maar dat is natuurlijk niet met zekerheid te zeggen). Ik heb in het begin van mijn zwangerschap ook steeds weer testjes gedaan vanwege mijn onzekerheid en schrok me ook wild toen de testjes zelfs lichter werden ipv hetzelfde. Dit hoeft echt niet veel te zeggen. Ligt oa aan het tijdstip van de dag en de concentratie van je urine. Bovendien zijn er genoeg zwangeren die nooit een 'knal-test' krijgen. Gefeliciteerd! Je bent zwanger!!!
Ik vind hem ook een stuk duidelijker hoor !! een adviesje , stoppen met testen , die testjes van jou zijn duidelijk en het maakt je alleen maar onzeker , en het kost je ook nog eens eenboel geld !!
Bedankt voor jullie reacties, ik sta weer even met beide benen op de grond! Ik ga jullie advies maar aannemen en niet meer testen, ik word er inderdaad maar onzeker van en meer dan ' zwanger ' zegt ie toch niet. Misschien dat ik alleen nog een indicator doe, gewoon voor de leuk
Had ik ook, bij test nummer 3 en 4 bijna geen verschil met een dag of 4 ertussen. En zie mijn banner!!!!
niet meer testen en al helemaal geen streepjes met elkaar vergelijken ik had ook ineens een hele lichte streep, dikke paniek, maar de kleine zit er nog gewoon in hoor
Net wat Padora zegt! Ik heb het ook gehad! Opeens lichte strepen, met 6 weken was dat, ze zijn nooit meer donkerder geworden maar de kleine zit er nog hoor! Gefeliciteerd!
Hier hetzelfde meid,was helemaal in pANiek afgelopen vrijdag,testen lichter en wat bloedverlies, heb in paniek de gyn gebeld. 2 uur later een prachtige echo gehad met zelfs 2 dagen vooruit zetting Volgens de gyn kan op een gegevenmoment de testen de hcg niet meer aan omdat het te veel is,en dan geven ze licht aan. en dat kan wel kloppen aangezien ik al dik 8 weken ben,en een flinke hcg stijging heb gekregen. Bloedingkje was gewoon onschuldig