Test blijft bijna hetzelfde?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by hearts, May 22, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hearts

hearts Actief lid

May 6, 2011
    108
    34
    28
    Goedemorgen!
    Dit is het derde topic wat ik open over mijn testen en bloedverlies, ik beloof dat het ook de laatste zal zijn! ;)
    Ik heb dinsdag voor het eerst positief getest (1 dag overtijd). Daarna wat bloedverlies gehad in combinatie met menstruatiekrampen, ongeveer anderhalve dag. Daarna zondag weer getest, streepje was donkderder geworden. Ik heb gelezen dat het HCG in je lichaam elke dag verdubbeld. Ik dacht dat als ik nou een test zou doen, het streepje van het venster af zou springen maar dat is helemaal niet zo :( De streep is bijna hetzelfde gebleven. Zou dit kunnen? Of kan dit alsnog een teken zijn dat het niet goed gaat?

Vanmorgen heb ik nogmaals getest, mijn rijtje is nu: dinsdag, vrijdag en zondag. Als het allemaal goed is, ben ik nu 4w6d zwanger.

2. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,474
    4,930
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Tot het tegendeel bewezen wordt ben je nog steeds gewoon zwanger! Bloedverlies hoeft ook niets te zijn (maar dat is natuurlijk niet met zekerheid te zeggen).
    Ik heb in het begin van mijn zwangerschap ook steeds weer testjes gedaan vanwege mijn onzekerheid en schrok me ook wild toen de testjes zelfs lichter werden ipv hetzelfde.
    Dit hoeft echt niet veel te zeggen. Ligt oa aan het tijdstip van de dag en de concentratie van je urine. Bovendien zijn er genoeg zwangeren die nooit een 'knal-test' krijgen.
    Gefeliciteerd! Je bent zwanger!!!

3. chachake

chachake Actief lid

Feb 12, 2008
    333
    0
    0
    Die streep lijkt me toch duidelijk hoor!

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik vind hem ook een stuk duidelijker hoor !!

een adviesje , stoppen met testen , die testjes van jou zijn duidelijk en het maakt je alleen maar onzeker , en het kost je ook nog eens eenboel geld !!

5. hearts

hearts Actief lid

May 6, 2011
    108
    34
    28
    Bedankt voor jullie reacties, ik sta weer even met beide benen op de grond!
    Ik ga jullie advies maar aannemen en niet meer testen, ik word er inderdaad maar onzeker van en meer dan ' zwanger ' zegt ie toch niet. Misschien dat ik alleen nog een indicator doe, gewoon voor de leuk ;)

6. Mickys

Mickys Actief lid

Oct 30, 2005
    339
    0
    0
    Had ik ook, bij test nummer 3 en 4 bijna geen verschil met een dag of 4 ertussen. En zie mijn banner!!!!

7. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    niet meer testen en al helemaal geen streepjes met elkaar vergelijken
    ik had ook ineens een hele lichte streep, dikke paniek, maar de kleine zit er nog gewoon in hoor ;)

8. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,220
    1
    38
    Net wat Padora zegt! Ik heb het ook gehad! Opeens lichte strepen, met 6 weken was dat, ze zijn nooit meer donkerder geworden maar de kleine zit er nog hoor! :D Gefeliciteerd!

9. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Hier hetzelfde meid,was helemaal in pANiek afgelopen vrijdag,testen lichter en wat bloedverlies,
    heb in paniek de gyn gebeld.
    2 uur later een prachtige echo gehad met zelfs 2 dagen vooruit zetting :D

Volgens de gyn kan op een gegevenmoment de testen de hcg niet meer aan omdat het te veel is,en dan geven ze licht aan.
    en dat kan wel kloppen aangezien ik al dik 8 weken ben,en een flinke hcg stijging heb gekregen.

Bloedingkje was gewoon onschuldig :)

10. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    Ziet er goed uit hoor! Bovendien verdubbeld hcg zich dacht ik om de dag, niet dagelijks!

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,064
    15,642
    113
    Nabij Utrecht
    Hcg verdubbeld zich om de 2-3 dagen, dus de uitslag van je testen kloppen hoor

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    en had je nog een keer weer getest?

Share This Page