Hulp nodig

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door heleen, 5 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heleen

heleen Actief lid

17 jun 2006
    220
    0
    0
    Ik ben na twee dagen overtijd te zijn geweest ongesteld geworden. Ik zit nu op dag 4 van mijn cyclus en heb omdat ik altijd van die korte cyclussen heb een ovulatie test gedaan deze was erg donker daarna heb ik met dezelfde urine een zwangerschapstest gedaan deze gaf binnen de tijd een licht tweede streepje maar nu hij op droog wordt hij steeds duidelijker. Ik ben nu een beetje de weg kwijt wie oh wie kan mij helpen is de zwangerschapstest positief omdat mijn ei er al aan komt of omdat ik zwanger ben :(

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Even foto's plaatsen van je testjes.

(Wat ik niet snap is dat je zegt 2 dagen overtijd te zijn geweest berekend op wat voor cyclus dan?
    Was je 2 dagen overtijd gebaseerd op 25 dagen of op 20 dagen?)

3. heleen

heleen Actief lid

17 jun 2006
    220
    0
    0
    Ik gebruik ovulatietesten deze was op dag 7 positief en dag 8 negatief. Normaal had ik de 31ste mijn nod maar ben pas 2jan ongesteld geworden. Ik krijg mijn zwangerschapstest niet op de foto misschien als hij opgedroogd is nu kan je het tweede streepje nog niet zien zal mijn ovulatie test even plaatsen deze is nog niet positief

4. heleen

heleen Actief lid

17 jun 2006
    220
    0
    0
    20150105_135007.jpg

Ik zie er op de foto echt niks meer van :D Ik zal als hij droog is nog een foto maken ;)

5. awvd

awvd Actief lid

22 sep 2014
    308
    30
    28
    NULL
    NULL
    Ik geloof dat ik je 2 streepje wel heel vaag zie.... ik hoop dat je een deze dagen een knaller mag hebben.

6. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Het kan zijn dat je zwangerschapstest op een aankomende eisprong reageert. Zou nog even door testen met ovulatie testen en over een paar dagen ook weer een zwangerschapstest doen, om voor jezelf uit te sluiten of het toch niet van een zwangerschap is.

7. heleen

heleen Actief lid

17 jun 2006
    220
    0
    0
    Ik hoop van niet want dan heb ik deze keer wel een hele korte cyclus. Morgen maar opnieuw een testje doen al heb ik inmiddels wel gelezen dat de 2voor 5 niet meer zijn wat ze vroeger waren ben er dus een beetje bang voor

8. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ik vind je ovu niet positief...

Eigenlijk zou het fijner zijn als we een rijtje konden zien... Maar je had ze niet meer de ovu, volgende keer zou ik ze bewaren altijd makkelijk ;)

9. Sunshine1988

Sunshine1988 Actief lid

9 feb 2012
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie niks op je kruidvattest en ze geven wel vaker na de tijd vage lijntjes. Test binnen enkele dagen nog eens. En inderdaad blijven testen met ovulatietesten

10. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Op de zw test in t testen topic lijk ik toch wel wat te zien... op deze vrijwel niet.

Ik zou zelf doorgegaan zijn met de ovu testen en evt morgen ochtend vroeg nog een zw testje er tegen aan gooien

11. heleen

heleen Actief lid

17 jun 2006
    220
    0
    0
    Ik ben ook doorgegaan met testen de ovulatietesten alleen werden ze niet donkerder of lichter het bleef gewoon het zelfde alleen de zwangerschapstest werd negatief toen heb ik cd6 wat bloedverlies gehad zomaar een dag spotting. Deze test is ook veel donkerder dan de zwangerschapstest toen ik kon hem zelf op de foto ook niet meer zien het tweede lijntje.

12. Sunshine1988

Sunshine1988 Actief lid

9 feb 2012
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    Test morgen of overmorgen nog een keer met een zwangerschapstest? Als je zwanger bent dan zou de test dan toch echt donkerder moeten zijn

13. heleen

heleen Actief lid

17 jun 2006
    220
    0
    0
    Maar weer even het topic terug opgezocht ik ben nog steeds de weg kwijt mijn ei kan het bijna niet meer zijn aangezien ik al 6 dagen een positieve ov test heb maar mijn zwangerschapstest wordt ook niet echt donkerder wat moet ik nu afwachten? ?. Ik ben wel zo realistisch dat ik niet geloof dat dit goed ga komen

439678d1421837724t-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-ovulatie-zwangerschapstesten-deel-28-2015-01-.jpeg

14. Sunshine1988

Sunshine1988 Actief lid

9 feb 2012
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie wel een streepje maar het lijkt niet roze?
    Meer doen dan afwachten kan je niet denk ik hé, tenzij je een bloedname laat doen om te kijken of je nu echt zwanger bent of niet

15. heleen

heleen Actief lid

17 jun 2006
    220
    0
    0
    Hij is echt roze en staat er al binnen de 5 minuten

16. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Mag ik vragen wat jij verstaat onder een positieve ovulatietest? Kun je foto's plaatsen van jouw 6 positieve ovulatietesten?

Als je zwanger zou zijn, had je nu al duidelijk positief moeten testen volgens mij.

Gebaseerd op een cyclus van 25 dagen, kan je eisprong komen vanaf dag 7 tot en met dag 15 van je cyclus gebaseerd op een normale luteale fase van 10 tot 18 dagen.
    KVtesten staan erom bekend op je eisprong te kunnen reageren. En je eisprong kan dus nog heel goed plaatsvinden.....
    Maar je zit dus inmiddels al na dag 15 van je cyclus? Omdat je zegt dat je eisprong niet meer kan komen? :(

17. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Ik zie er geen roze kleur in, meer grijs..

Je zit nu op dag 15/16 in je cyclus. Heb je een foto van je ovulatie testen dan?

18. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik zie ook een grijs penstreepje.

Waar zit je in je cyclus?

19. heleen

heleen Actief lid

17 jun 2006
    220
    0
    0
    Ik voel me een beetje aangevallen maar de foto's staan in mijn album en deze is van vandaag

439672d1421836409t-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-ovulatie-zwangerschapstesten-deel-28-20150121.jpeg

20. Sunshine1988

Sunshine1988 Actief lid

9 feb 2012
    330
    0
    0
    NULL
    NULL

Die rechtse is niet positief hoor. De streep moet nog donkerder.
    We proberen alleen maar te helpen... ik denk dat als je zo twijfelt, best naar de huisarts voor een bloedname of laat alles 2 dagen rusten en doe dan weer een zwangerschapstest (en even het bed in voor mocht die eisprong toch komen;)). Als je test binnen 2 dagen niet donkerder is dan ben je niet zwanger en is het toch die eisprong die eraan zit te komen.

Deel Deze Pagina