Ik ben deze maand begonnen met ovulatietesten en nu had ik donderdag en vrijdag een negatieve test. Zaterdag was hij (10.30 uur) bijna net zo donker als de controlestreep. Om 19.00 testte ik weer en deze was weer negatief zoals donderdag en vrijdag dus ik dacht dat mn piek geweest was. Vanochtend om 11.30 deed ik er weer 1 en deze was weer donkerder dan de controlestreep.. Iemand een idee hoe dit kan?
Heb je veel gedronken? Dat kan ook een lichtere of geen streep geven... Maar hopelijk heb je dus vrijdag gisteren en ga je vandaag klussen?
Heb je een foto van je rijtje? Lh schommelt. Als de ene net niet zo donker is dan de controle streep dan is die negatief Hij moet echt even donker of donkerder zijn
Ik heb alleen die van vanmorgen (11.30) en vanavond (19.00). Die van gister had ik weggegooid omdat die van de ochtend bijna zo donker was als de controlestreep, wel lichter als die van vanmorgen en die in de avond weer lichter was (maar donkerder dan die van vanavond) dus ik dacht dat ik mn piek al had gehad..