kv 2v5 testen vraagje

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by sepherine, Dec 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

In negatief is hij positief, zie foto. Dus alvast een voorzichtige gefeliciteerd!

2. LiLaa

LiLaa VIP lid

Feb 9, 2011
    6,120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    ben benieuwd!

3. nyke

nyke Niet meer actief

Ik zie hem ook, gefeliciteerd :D

4. flower 27

flower 27 Bekend lid

May 28, 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Dit ziet er hoopvol uit hoor.

Bij mij ging het ook zo en zie mijn banner!!

Kijk maar in mijn album.

Succes!!!!

5. sepherine

sepherine Niet meer actief

#25 sepherine, Dec 28, 2012
    Last edited by a moderator: Dec 28, 2012
    Nou ja dit gelove jullie nooit !!! Ga ik naar de kv . Kom ik thuis wil testen is het pak gewoon leeg !!!! Geen test te bekennen ! Baal der ontzettend van daar heb ik een uur voor gelopen pff

6. LiLaa

LiLaa VIP lid

Feb 9, 2011
    6,120
    0
    36
    Pffffffffff jeetje zeg:$

7. sepherine

Zat geen test in wel twee gebruiksaanwijzigingen . Jeetje zeg wat moet ik daar nu mee ?

8. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    1,089
    60
    48
    Jeetje, dat is echt bizar! Heb je gelijk gebeld naar de kv? Want dat is echt niet netjes! Morgen gelijk terug gaan en een nieuw pakje eisen hoor meid!

9. sepherine

Nee heb niet gebeld was al te laar wou nu emailen maar gewoon teruggaan dan ?

10. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    1,089
    60
    48
    Ja, als klant ben je koning. Laat je het bonnetje zien hoe laat en wanneer je het hebt gehaald. En vooral die 2 gebruiksaanwijzingen zijn gewoon heel bizar. Als je dan zegt dat je wilde testen en er geen testen in zaten gaan ze niet moeilijk doen hoor. En als je ook nog eens een poging hebt gedaan om te bellen. Als winkel zijnde wil je je klant niet verliezen dus stel je je klant meestal in het gelijk, dus ik denk dat je wel een nieuw pakje krijgt hoor ;).

11. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    1,463
    0
    36
    Noord-Holland
    Jeetje nou ja zeg! Mensen worden ook steeds brutaler, zijn er natuurlijk gewoon uit gejat. Ik zou wel terug gaan en hopen dat ze je geloven. Misschien een beetje emotionele kant erbij doen van "ben ik helemaal in de zenuwen om te testen kom ik thuis was de verpakking leeg, zat echt flink te balen en nu zit ik nog steeds in spanning blabla :) (dit is wel de waarheid!) wat een teleurstelling zeg! Maar bij mijn zwangerschap begon het ook met een heel licht streepje voor mn NOD maar ben ook een keer erg teleurgesteld geweest. De ronde voordat ik zwanger was had ik ook een paar dagen getest voor mn NOD en had een licht roze streepje maar die werd de dagen erna steeds lichter. Een hele hele vroege miskraam dus wat heel vaak voorkomt omdat de innesteling dan mis gaat en dat weten we vaak zelf niet eens tenzij wij ongeduldige nieuwsgierige vrouwen voor hun NOD gaan testen. Hoop voor je dat bij de volgende test het streepje donkerder is.

12. sepherine

ga morgen maar weer terug dan , heb ze om 16uur 13 gekocht en was om 17u45 thuis en ging om 18u15 testen , pfff baal der ontzettend van !!! als je nou zou zeggen zit toch 1 test in nee geen enkele grrrrrrrrr

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Dat is idd balen. Je zit al in je hoofd dat je wil testen en dan zit er geen test in. Hoop dat je morgen gewoon weer nieuwe meekrijgt.

14. Charmed

Charmed Fanatiek lid

Sep 16, 2012
    2,589
    79
    48
    Das echt balen, hoop ook dat je gewoon nieuwe meekrijgt morgen.

Ik zie wel een licht streepje op je foto's, spannend hoor!

15. sepherine

Ik hoop dat ook

16. LiLaa

LiLaa VIP lid

Feb 9, 2011
    6,120
    0
    36
    En? Nog getest?

17. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    1,463
    0
    36
    Noord-Holland
    Ben nou ook wel erg nieuwsgierig.

18. babykonyntje

babykonyntje Actief lid

Dec 24, 2012
    188
    2
    18
    ikOok!

19. sepherine

Nou dames was een vals lijntje ben ongesteld geworden

20. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wat balen meid! Hoop volgende ronde wel raak.

Share This Page