Ik heb ovulatietesten gedaan en die waren 27-28 nov positief, ook toen mijn kruis gekregen van FF...dus dat is nog geen 2 weken geleden? Huh?
Nu met foto! View attachment 292054 Willen jullie allemaal heel hard duimen dat het een gezond baby'tje is? Verdeurie zeg, dit is spannend
Zo zeg gefeliciteerd en ik ga heel hard voor je duimen dat eht een gezond kindje is. Het zal nog wel even spannend voor je blijven: succes!
JJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! Hier ook nog een keertje van harte gefeliciteerd meid!! Het is je zo vreselijk erg gegund!!! Hoe laat mag je morgen??
11.45! Gelukkig gewoon bij mijn eigen gyn en die gaat me vast helemaal geruststellen dat er een heel gezond baby'tje in mijn buik zit (75% kans! Dat is veel!) en dat we dat over een maandje gaan onderzoeken en dat het dan helemaal goed komt Dat móet gewoon!
Meis ik ben zo blij voor je. En dat tijdstip valt ook nog mee toch? Je hoeft in ieder geval niet de hele dag te wachten. En wat fijn dat je bij je eigen gyn mag. Titel hoef je niet te veranderen joh, heerlijk topic zo om te lezen. xxxx
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zie je nou wel! Gefeliciteerd meid, geniet er van!