kv 2v5 vals positief??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door jesje1982, 24 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    maar als het vroegtijdig mis is gegaan, waar blijft dan mijn ongi? en daarbij komt ook dat ik niet bepaald voor mijn nod test;)

2. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @jane: echt klote is dat he? dat je eerst een streepje ziet en de volgende dag niks meer:x en ik hoefde hem ook echt niet in het licht te houden. hij lag nog op tafel, was nog bezig zeg maar en na ongeveer 3 minuten een streepje en gisteren en vandaag dus niks meer. ik snap er niks van:(

3. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ja dat is echt k*t..
    Maar bedenk me dat het ook andere redenen kan hebben, ik heb mijn urine +/_ 1,5 uur bewaard voordat ik de test deed..
    Daarbij vannacht regelmatig naar het toilet geweest...
    Dus wellicht ligt het daar aan..

4. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik sluit mij volledig aan bij het bovenstaande verhaal. Stel je eens voor dat je 2 dagen later had getest, dan had je geen eens geweten dat je zwanger was. er gaan zo veel zwangerschappen mis in het beginstadium. (heb ik zelf ook ervaren, kijk maar naar mijn test in mijn fotoalbum, was ook duidelijk voor iedereen, maar toch mis gegaan) Ik hoop echt dat je alsnog zwanger bent maar dit gebeurt ook... SUCCES!!;)

5. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Ik had vorigemaand ook een hele lichte test van kv maar 2dagen later negatief . Ik ben het met de andere dames eens het kan gewoon heel vroeg mis zijn gegaan, maar waarom je nog niet ongesteld ben ja dat weet ik ook niet. Ik was na de lichte test 16dagen ongesteld en bleek bij een echo dat er een bloedstolsel in mijn baarmoeder zat en dat die eruit moest voor ik geen bloed meer zou verliezen, Ik hoop dat je snel ongesteld word

6. Trees

Trees Niet meer actief

Ik sluit me bij bovenstaande reacties aan. Ik heb ook weleens een lichte test gehad en een dag later negatief. Er werd inderdaad HCG in mijn bloed aangetroffen tijdens de bloedtest en het is gewoon heel vroeg misgegaan. Gebeurt heel vaak en is gelukkig nog geen miskraam. Het probleem van de kruitvattest is dat ze te gevoelig zijn en al op het kleinste beetje HCG reageren. Ik werd trouwens pas een week na de lichte positieve test ongesteld. Het kan toch invloed hebben op je cyclus en als dit pas je eerste ronde na het stoppen van de pil is, kan de boel helemaal ontregeld zijn. Dat je tijdens het pilgebruik regelmatig was, zegt helemaal niks aangezien je dan geen echte cyclus hebt.

7. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Zit al jaren niet meer aan de pil en zit na nod...

8. Trees

Trees Niet meer actief

Ik doelde ook op Jesje, want voor haar was het wel de eerste ronde na het stoppen van de pil.

Heb zelf ook nooit de pil gebruikt en mijn cyclus was bij mij toen ook veel langer na die vage positieve test. Ondanks dat ik normaal heel regelmatig was. In mijn bloed werd een HCG-waarde van 9 aangetroffen en dat is echt nihil, maar het duurde desondanks wel een week voordat deze op 0 kwam te staan en ik weer een menstruatie kreeg. Ons lichaam is een raar iets!

9. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    nou mensen ik ben vandaag eindelijk ongi geworden. kan ik eindelijk verder, nu maar hopen dat het snel op orde komt allemaal;)

10. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Zo naar ziekenhuis voor bloedtest..

11. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    Jane: al een uitslag van de bloedtest????

ik duim!
    miek

12. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Nee uitslag bloedtest waarschijnlijk dinsdag pas..
    Maar ga maandag natuurlijk al bellen :D
    Alhoewel ik wel meer begin te twijfelen aangezien ik sinds gister eigenlijk geen symptomen heb :(

13. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    hmm, ik kan nu meepraten over een vals positieve kv test. Gisteravond getest,duidelijke streep zichtbaar binnen de 5 minuten, ik helemaal blij! vanmorgen herhaald met ochtendurine, na 5 min niks te zien, alleen een schaduw met heel veel fantasie... nu ik net keek zag ik een mini streepje. Helaas vanmiddag begonnen met bloeden, keurig op nod :(

Nieuwe ronden nieuwe kansen. Maar die 2 voor 5 kv komen er bij mij niet meer in! geen dooie mus meer!

Miek

14. Jaira

Jaira Fanatiek lid

5 mei 2010
    1.840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook mijn testen zagen er zo uit en werd gewoon ongi, de 1 zegt er was wel een bevruchting maar niet doorgezet, de ander zegt kruidvat heeft geen indroogstreepjes maar ik heb het naast 2 vmk de maanden ernaast steeds weer gehad en echt niet zwanger. Bij de vmk had ik wel een iets duidelijker streepje maar toen er niets was had ik exact dezelfde testen als deze.
    Je hebt volgens mij ook wel veel urine gebruikt niet? Hij loopt heel geel uit.

Deel Deze Pagina