Ik ben nog een beetje in shock.. Ik heb vanmorgen op 6 dagen voor mijn NOD positief getest met de kruidvat 2 x 5 testen. Geen knaltest, maar een duidelijk te zien "brede" roze streep.. Bij mijn laatste zwangerschap testte ik 7 dagen voor mijn NOD positief.. Voel verder niet zo veel behalve een soort spierpijn onder in mijn buik. Wie hier testte ook zo vroeg positief? En aan te raden om nu al de digital te proberen? Zucht.. voorzichtig blij..
Mijn record was 4 dagen voor NOD Ik zou nog wel ff wachten met de digitale en gewoon op je NOD testen daarmee. Een voorzichtige felicitatie
Dank je wel! Ja bij mijn dochter was het precies 7 dagen na mijn 1e IUI.. ik ga vanmiddag nog maar eens een andere halen.. Nu kijken of ik het op de foto kan krijgen..
gefeliciteerd! Bij Mart testte ik op dag 22 positief, ongeveer 6 voor nod dus. Nu later maar omdat ik eerst met z&k testte en die reageren echt super laat.
Gefeliciteerd Heb je nog weinig kwaaltjes...ook geen zere borsten? Ik durf nooit zo vroeg te testen,ben dan zo bang voor teleurstelling
Nee weinig kwaaltjes, alleen spierpijn in de onderbuik, borsten lijken iets harder.. maar lijkt.. net ook een test van predictor gedaan en ook daarop een tweede lichte maar duidelijke streep! 6 dagen voor NOD..
gefeliciteerd! hier 7dpo de eerste licht posi test. zal even een foto plaatsen hoe de kv test was toen de digi ook positief gaf. op de onderste foto was de kv test al iets beter opgedroogd
Netjes! De clearblue digital geeft "nog" niet zwanger aan bij mij.. terwijl kruidvat een streepje heeft en de predictor een duidelijke dikke roze streep! Zit nu op 6 dagen voor NOD, dus 9 DPO?
Voorzichtig gefeliciteerd ! Ik heb bij mijn 3e zwangerschap op 10 dpo positief getest. Bij de andere 2 zwangerschappen niet voor nod getest.