Normaal gesproken heb ik met KV test hooguit 2 dagen positief en daarna heeeel licht bv de 3e dag. Maar nu heb ik al vanaf 2e kerstdag tm afgelopen vrijdag positieve ovu testen. Ik weet dat ik het niet mag zeggen maar ik denk dat..... ik hoop het. Ik voel nu nog steeds een zwaar krampachtig gevoel ik mijn onderbuik. Heb ik normaalgesproken niet. Ja een beetje krampen op de dag van mijn ei maar die heb ik vorige week al gehad. De krampen zijn nu wel iets minder dan afgelopen vrijdag en zaterdag misschien innesteling? Het is even afwachten. Ik denk dat ik zondag maar eens zo CB 4 dagen eerder test ga doen. Ik had 15 dec mijn nod en ben precies 28 dagen dus dan zal ik 13 of 14 janu. nod hebben. Nu heb ik deze maand 3 dagen eerder me ei gehad op de 26ste ipv 29 ste ( ei heb ik ook altijd standaard op 14 dagen) dan zit ik op 10 jan en daar dan 4 dagen vroeger test vanaf zit ik op 6 jan. Jeetje wat een berekening hihi. Makkelijkste gewoon nog 1,5 week wachten wat er gaat komen hihi...
Ik heb ook een aantal keer vage streepjes gehad met kruidvat. Maar wel met een aantal dagen lichte toename en meestal 2 dagen voor nod weer wit. Denk dat dat dus toch wel wat was maar snel weer is misgegaan.
Ook ik had een lichte streep....Ook heb ik toen een CB test gedaan,. deze was negatief. Volgende dag weer een kv test en deze was weer iets donkerder....Toen vanmorgen (zat 3 dgn tussen) weer getest en nu is die echt heel duidelijk.... Dus weet het niet precies.....Bij mij is die nu in ieder geval positief, lijn stond er na 20 sec al.....
de cb wel/niet zwanger bedoel je? Die heeft meer hcg nodig dus daar moet je pas mee testen als je een duidelijk streepje hebt
Hier ook tuurstreepjes deze maand. Gister en eergister getest, héél vaag. Vanmorgen weer heel vaag maar wel iets duidelijker met indrogen. Normaal had ik gister (dinsdag) ongesteld moeten worden, ben normaal heel regelmatig maar ik heb het vermoeden dat ik een late eisprong heb gehad. Normaal heb ik ergens tussen zondag en dinsdag een eisprong (doe geen ovu testen meer) maar deze keer had ik donderdag ineens flink wat vruchtbaar slijm met wat bloed. Maar dan nog...ga er vanuit dat ik wel gewoon ongesteld ga worden, anders hadden die testen wel wat donkerder geworden neem ik aan. Wel lastig dat ik nu niet precies weet wanneer ik ongi moet worden. Dus ik weet het ook niet wat die testen betreft...
En in negatief. Zijn heel vaag dus! Maar er zou gewoon niets horen te staan bij geen zwangerschap. Beetje raar maar ik maak me daar ook niet zo druk om eigenlijk. Als het wel zo is krijg je vanzelf een knaltest!
dat lijkt inderdaad op een positieve test! ik snap dat je nu enorm twijfelt.. ik heb deze testen ook al geprobeerd en had echt niet zo'n streepje, en was ook niet zwanger. Dit heb ik alleen bij de etos testen, dat zijn pas klote testen! Ik zou als ik jou was even afwachten.. of gaan voor een andere test...
Tja..nou, ik heb dit al een paar keer eerder gehad en gewoon ongesteld geworden. Kan best om foute innestelingen gaan natuurlijk. Gebeurt heel vaak tenslotte. Of het ligt aan de test maar denk nu niet dat ik zwanger ben eigenlijk, ben er redelijk cool onder hahaha! Vage streepjes zeggen me niet zoveel!
Die test in negatief doet het niet geloof ik... even opnieuw. maar ik had dit soort streepjes ook wel met de vorige verpakkingen hoor, geloof niet dat het daar aan ligt.
Dit ziet er wel uit als een positieve test... Maar een hele vroege.. Misschien een late innesteling ogzo?
Ik heb denk ik wel een latere eisprong gehad dan normaal. Maar ik denk dan eerder aan een foute innesteling. Je weet het natuurlijk nooit maar omdat ik dit wel vaker heb ga ik daar toch wel van uit. Heb ook wel het gevoel dat ik vandaag of morgen ongesteld ga worden. En dat zou dan precies kloppen.
hopelijk wordt ie donkerder! ik voel ook steeds krampjes alsof ik ongesteld moet worden, maar weet nog dat ik dat bij de eerste ook had.
Ja, dat had ik ook inderdaad. Eigenlijk voelde ik me hetzelfde als anders als ik ongi moest worden. Dus wat dat betreft...ach, je weet nooit maar ik heb dit echt vaker gehad, zelfs donkerdere testen. Bij m'n jongste dochter teste is 3 dagen voor nod licht positief. Wel duidelijker dan dit. Maar goed, het is elke keer anders he...we zien wel, maar gevoelsmatig zeg ik nee!
Ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben en ik heb eergisteren deze test gehad... (heb tot nu toe alleen maar negatief getest..)