In negatief geen 2e streepje?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by babyke, Jan 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babyke

babyke Bekend lid

Aug 30, 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Hoi,

Ik heb even een vraagje.
    Ik lees hier regelmatig dat testjes in het negatief worden gezet.Nu heb ik een kruidvat 2 v 5 euro gedaan,en zie hierop een licht streepje.Het lijntje staat op de goede plaats en is net zo breed als de controle streep.Alleen als ik er een foto van maak en deze in negatief zet is er geen 2e streepje te zien.Houd dit dan in dat ie negatief is?Het streepje is trouwens wel zo licht dat ik hem in het echt wel kan zien maar eigenlijk niet op de foto krijg.

2. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Is het streepje wel roze? En verscheen die binnen de 5 min?
    Misschien dat je hier even een foto kunt plaatsen? Werkt wat makkelijker.

xx

3. babyke

babyke Bekend lid

Aug 30, 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Ja het streepje verscheen binnen de tijd en denk dat ie roze is.
    Zal zo even de foto plaatsen maar denk niet dat jullie het streepje erop kunnen zien.

4. babyke

babyke Bekend lid

Aug 30, 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Zo hier is de foto.
    Moet zeggen dat ik hem zelf op de foto ook niet kan zien.In het echt zie ik hem wel,en hoef ik ook niet veel moeite te doen om hem te zien.
    Maar aangezien die zo licht is zal die wel negatief zijn.

5. mrsming

mrsming Niet meer actief

Ik zie zo idd niets, maar mijn ervaring.. niet zwanger absoluut niets te zien op de kruidvat test, ook niet een beetje.. dus hopen maar! :)

6. babyke

babyke Bekend lid

Aug 30, 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Ja dat dacht ik ook maar eergisteren heb ik ook een testje gedaan en na het schoonspoelen met 4 drupjes water werd ie behoorlijk positief.
    Heb dus niet zoveel vertrouwen meer in de testen.

7. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    op je 2de foto zie ik de 2de streep wel hoor, terwijl op 1ste foto zag ik niets.
    maar wat bedoel je met schoongespoeld met water, de test??? is ie dan nog welbetrouwbaar de uitslag?

Zoals ik t nu op foto 2 zie staat er iig een 2de streep,licht maar streep is een streep dus misschien toch voorzichtig gefeliciteerd? :)

8. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Op de eerste test zie ik even niks zo, ook niet als ik hem in negatief bekijk, maar ik hoop natuurlijk dat ik het fout heb!!!

De tweede test zie ik wel duidelijk iets, maar ik heb al vaker gehoord dat er juist streepjes ontstaan door het wassen. Hoe dat kan weet ik ook niet, maar ik kom het steeds vaker tegen.

Succes

9. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

Nov 8, 2009
    4,023
    10
    38
    Female
    Somewhere
    Ik heb met mijn vorige cyclus ook veel getest, was steeds over tijd. En de testen van Kruidvat waren negatief, ik heb ze toen na het lezen van deze berichten ook afgespoeld met kraanwater om te kijken of het waar was. Maar ze bleven hartstikke wit hoor!

10. babyke

babyke Bekend lid

Aug 30, 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Nadat ik de test op de tweede foto had gedaan meende ik een lichte streep te zien.Hij was al wat verkleurd dus dacht doe er wat drupjes water bij.Direct kwam er toen het tweede streepje.Het leek net alsof de test niet goed was doorgelopen en dat er door het water de achtergebleven urine wel door kon lopen.Na het openmaken van de test zag ik ook dat het stukje waar de urine overheen moet lopen stuk was.

Nu weet ik dat het gewoon een vals streepje was want anders had er op de test van foto 1 ook een tweede streep moeten zijn.Die test heb ik de ochtend na de valse test gedaan.

Ik heb het trouwens nog nooit meegemaakt dat er na water wel een posi streep kwam.

11. mrsming

mrsming Niet meer actief

Nou ik ook niet hoor.. heb ze zo vaak doorgespoeld :D
    Spoelt alleen de geligheid van de urine weg zodat je een evt licht streepje goed kan zien..

Ik heb deze maand dezelfde kruidvat test als jou op 6 dagen voor NOD.. heb een andere gehaald van predictor en die geeft net zo'n licht streepje..

Dus waarschijnlijk ben je gewoon zwanger!

12. babyke

babyke Bekend lid

Aug 30, 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Maar dan had erop de test van de ochtend erna toch ook een streepje moeten staan?Nu is er echt maar een heeeeel licht streepje.Die van het schoonspoelen is veel dikker.

13. soley

soley Actief lid

Jul 11, 2010
    332
    0
    0
    Noord Brabant
    Dat streepje reageert bij mijn weten alleen op de aanwezigheid van HCG. Dat zit niet in water, dus zou je daar ook geen streepjes van moeten krijgen. Misschien had je gisteren voor de test al een tijdje niet geplast? Dat het toch wel geconcentreerd was?
    Zou het over een paar dagen nog eens proberen....

Ik heb in een heel rommelige cyclus getest met een KV test, die pas na een tijdje een heel licht streepje gaf. Wilde het ding al wegmikken, een half uur daarvoor stond er niks, maar terwijl ik aan het douchen was verscheen er toch wat. Pas een kleine week later had ik een duidelijke knaltest, ik had blijkbaar erg vroeg getest, maar ja, wist ik veel met die rare cyclus. Maar goed, ik vertrouw dus wel heel erg op die KVtesten!

Share This Page