kv 2v5 verslechterd?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Annewiep, 26 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annewiep

Annewiep Actief lid

14 jun 2016
    159
    6
    18
    Ligt het aan mij of is de kwaliteit van de testen achteruit gegaan? Vorige ronde een paar vaag positieve testjes. En nu weer...Ik heb een vrij korte cyclus dus dacht laat ik weer eens testen. Nadat ik de test gedaan had en afveegde merkte ik dat ik ongesteld was geworden en toch weer een heel vaag streepje op de test.
    Iemand nog meer rare ervaringen?

2. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Naar mijn idee zijn ze ook verslechterd.

3. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ik lees hier wel vaker dat ze slechter zijn maar mijn ervaring is wel dat bij een goede zwangerschap ze ook gewoon duidelijk knallen op je NOD :)

4. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik denk dat er tegenwoordig in veel gevallen veel te vroeg wordt getest. Ik zie soms testen voorbij komen op 7 of 8 dpo. Ja daar zijn de meeste testen niet op berekend. Daar komt bij dat het nog altijd mis kan gaan boor je nod. Als je op je nod test met kv 2v5 dan geeft die vaak n mooie duidelijke streep. Het klopt wel dat ze langzaam opdrogen, maar de streep moet er dan wel op tijd staan.
    Daarnaast zijn er altijd wel mensen die streepjes plassen maar die uitzonderingen hou je altijd denk ik

5. Loetje85

Loetje85 Bekend lid

17 jun 2016
    814
    200
    43
    Dit dus :)

6. Annewiep

Annewiep Actief lid

14 jun 2016
    159
    6
    18
    #6 Annewiep, 26 aug 2016
    Laatst bewerkt: 26 aug 2016
    Dan zal ik wel een streepjesplasser zijn ofzo. Ik zal de foto's even toevoegen. 1 na een minuut of 5 (slecht te zien op de foto) en 1 wat verder opgedroogd

Bijgevoegde bestanden:

7. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ik zie niet echt iets (sorry). Hoeveel DPO ben je?

Ik wacht zelf tot minimaal 1 dag na mijn NOD, niet ongesteld is een test en dan krijg je als je zwanger bent gewoon een mooie streep, gelijk al en die droogt mooi op.

Iedereen moet zelf weten wanneer te testen maar denk inderdaad dat ze niet gemaakt zijn voor 7 of 8 dpo. en veel dingen aan voor de nod al mis.

8. Annewiep

Annewiep Actief lid

14 jun 2016
    159
    6
    18
    Ik weet nooit precies waar ik zit. Heb een cyclus van ongeveer 3 weken maar gebruik geen ovultatiesten of iets. Laatste keer begon 3 augustus mijn menstruatie

9. LianneE

LianneE Niet meer actief

en na hoelang zag je deze streep?
    de gebruiksaanwijzing klopt wel.. hij moet er na 5 minuten zeker wel staan.

10. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Hier ook een vaag streepje gehad voor nod, dag later niet meer.. denk dat er wat mindere tussen zitten inderdaad

11. Annewiep

Annewiep Actief lid

14 jun 2016
    159
    6
    18
    De hele vage streep zag ik binnen de 5 minuten. Zo irritant dat die na uploaden nooit echt te zien is

12. Annewiep

Annewiep Actief lid

14 jun 2016
    159
    6
    18
    En dit is hem na druppelen met water. In het echt is de streep roze

Bijgevoegde bestanden:

13. Loetje85

Loetje85 Bekend lid

17 jun 2016
    814
    200
    43
    Dan zal er misschien wel iets gezeten hebben en is het niet helemaal goed gegaan? Ik heb zelf alleen maar goede ervaringen met deze testen. Of omowit, of niet (zie banner).

14. LianneE

LianneE Niet meer actief

deel deze mening. mijn ervaring: als je 'm uit elkaar moet halen, water bijdruppelen etc. is ie meestal gewoon niet positief.

ik ben nu voor de 3e keer zwanger en alle drie de keren stond er gewoon binnen 1 minuut en duidelijke streep (de eerste keer een mindere en dat werd ook een miskraam).

bedoel het niet onaardig maar ik denk dat het niks is, of het is nog te pril om goed te kunnen aantonen met een test.

15. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    En je kan niet zwanger zijn? K bedoel.. het is best logisch dat er een streepje komt als je zwanger bent

Ik bedoel.. er zijn meer vrouwen die bloedverlies hebben tijdens de zwangerschap

16. Annewiep

Annewiep Actief lid

14 jun 2016
    159
    6
    18
    Na druppelen met water heb je gelijk in. Ik had dat ook nooit gedaan tot ik dat een aantal weken geleden hier las. Ik zou wel zwanger kunnen zijn, maar omdat ik ook bloed snap ik het niet. En vorige cyclus ook al vage kv testen. Ik zal eens een keer een andere doen en kijken wat die aangeeft

17. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.044
    17.015
    113
    Ik heb ook gebloed aan het begin van mijn zwangerschap, zelfs enkele uren na mijn positieve test (op 3+4). Schrok me kapot en dacht dat het klaar was, maar gisteren nog een heerlijk spartelende baby op de echo gezien.
    Heb tussen de 4 en 7,5 week nog op 3 andere momenten gebloed. Niet om je valse hoop te geven, want het kan natuurlijk misgaan, maar bloeden komt echt vaker voor!

18. Annewiep

Annewiep Actief lid

14 jun 2016
    159
    6
    18
    Ik vind vooral steeds die onzekerheid vervelend. Ik heb dan gewoon liever spierwitte testen. Nu heb ik weer (valse) hoop en dat voor de 3e x in 8 maanden tijd..

19. LianneE

LianneE Niet meer actief

Het kan een innestelingsbloeding zijn maar zo vaak komt ook niet voor. Als het echt een volledige menstruatie is, is dat het meestal niet.

Ben al lang gestopt met de pil? Anders misschien een ronde met ovulatietesten om meer zicht te krijgen op je cyclus.

20. Annewiep

Annewiep Actief lid

14 jun 2016
    159
    6
    18
    Ik heb na de geboorte van mijn jongste geen anticonceptie meer gebruikt (oktober 2015) in januari is mijn menstruatie weer op gang gekomen en sindsdien een ongeveer 3 wekelijkse cyclus. Ik wilde inderdaad vanaf nu met ovulatietesten gaan beginnen.

Deel Deze Pagina