kv 2v5 verslechterd?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Annewiep, Aug 26, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Piep2016

Piep2016 Fanatiek lid

Apr 30, 2016
    1,408
    952
    113
    +1 hier had ik met kv 2v5 een streepje als ik niet zwanger was...met mijn zwangerschap was hij voor het eerst omo wit :( Ik neem deze testen dus ook echt niet serieus!

2. Annewiep

Annewiep Actief lid

Jun 14, 2016
    159
    6
    18
    Hahaha dat is ook raar Piep! Maar zo kan je ook testen, een streep niet zwanger, omowit zwanger ;)

3. Piep2016

Piep2016 Fanatiek lid

Apr 30, 2016
    1,408
    952
    113
    Hahahaha ben toen toch maar een andere test gaan halen die echt positief was...het resultaat ligt nu boven in bed ;)

4. Manonnoah

Manonnoah Lid

Aug 6, 2016
    34
    7
    8
    Haha dat is helemaal knap! Haha....
    Denk dat ik ze ook maar niet meer koop. Genoeg andere testen.

5. Annewiep

Annewiep Actief lid

Jun 14, 2016
    159
    6
    18
    De mijne is vandaag zo opgedroogd. Word ik dus nog niet echt wijzer van. Leuk die vage streepjes...

Attached Files:

6. Manonnoah

Manonnoah Lid

Aug 6, 2016
    34
    7
    8
    Hier precies hetzelfde! Gewoon afwachten annewiep.
    En deze testen niet meer kopen. Klinkt zo simpel he haha

7. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

Jun 21, 2016
    848
    10
    18
    Ik ben er ook niet heel erg over te spreken. Bij de vorige zwangerschap waren se wel sneller positief als andere merken. Nu komt er ineens heel snel een tuur streep wat dus gewoon een indroog streepje is. Toch maar naar een ander merk denk ik!

8. LianneE

LianneE Niet meer actief

Hoe is het afgelopen Annewiep?

9. Annewiep

Annewiep Actief lid

Jun 14, 2016
    159
    6
    18
    Nog 2x getest met een heel minimaal streepje. Ik heb het maar naast me neergelegd en start deze ronde met ovulatietesten. Hopelijk binnenkort gewoon een mooie duidelijke streep!

10. LianneE

LianneE Niet meer actief

Jammer! Ik hoop het ook :)

11. Isken

Isken Lid

Aug 24, 2012
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de testen ook al vaak gebruikt. Pennenstreepjes of minuscule fijne streepjes zijn meestal vaak negatief. De teststreep moet echt goed zichtbaar zijn en even breed zijn bij deze testen of het resultaat is negatief. Dat werd bevestigd door fertiliteitsarts. Als je moet beginnen turen, dan wacht je eigenlijk best tot je NOD, en ik weet het, dames, dit is moeilijk :)

12. juf32

juf32 Actief lid

Sep 24, 2013
    142
    0
    16
    Dit is mijn ervaring met kv testen en ik heb er honderden doorheen gejaagd:

4 jaar lang elke maand met kv testen getest..bijna elke maand had ik schaduw streepjes maar niet zwanger..4 jaar lang valse hoop en honderden euros doordat ik zoveel testen verbruikte met vage streepjes in de hoop dat se opliepen....nu na 4 jaar echt zwanger en 4 dagen voor nod meteen een roze duidelijke streep met de kv test... Dus ik zou die vage lijntjes niet vertrouwen...

13. Luuntje2

Luuntje2 Niet meer actief

Weet je wat ik zo grappig vind? Toen ik 6-7 jaar geleden begon met proberen zwanger te worden vond ik exact dezelfde vraag al op verschillende fora. 4 jaar geleden voor mijn zwangerschap van de 2e ook weer en nu dus ook. In al die jaren kan ik niet zeggen dat ik verschil heb gemerkt.

14. twijfelaartje23

twijfelaartje23 Actief lid

Jul 22, 2009
    218
    0
    16
    Utrecht
    Vond het altijd super testen van de kv 2v5. Teste 5 dagen voor nod vet positief. Is inmiddels 6 jaar geleden.
    Ben 25 juli eindelijk weer ongesteld geworden na 3x de prikpil vorig jaar. Dus begon vanaf 22 aug te testen. Die van de kv2v5 waren binnen de tijd en gaven een roze streepje.... ( in totaal 3 van die vage positieve testen gehad )helemaal blij en mijn man natuurlijk ook. Helaas alle andere testen negatief. Net als mijn bloed. Zo vervelend dat je van de kv zo onzeker wordt.
    Nog steeds niet ongesteld maar we wachten het wel af wanneer hef allemaal op gang gaat komen en dan weet ik wel dat ik met de kv2v5 niet meer test.

15. Florina

Florina Fanatiek lid

Jan 24, 2015
    2,729
    1,165
    113
    Ik heb ook weer een vage kruidvat test deze maand.. Vorige maand duidelijke streepjes (op twee testen) maar andere merken bleven negatief. En nu weer een streepje! Maar geloof er niet in, de kans dat ik zwanger ben ik sowieso nihil.

Dit was vorige maand:

View attachment 512053

En een negatieve Predictor en Clear blue.

16. Florina

Florina Fanatiek lid

Jan 24, 2015
    2,729
    1,165
    113
    En vandaag:

View attachment 512054

;) Beide binnen de 5 minuten. Kan deze testen niet meer serieus nemen met zulke streepjes.

17. Florina

Florina Fanatiek lid

Jan 24, 2015
    2,729
    1,165
    113
  18. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

Jun 12, 2012
    3,201
    509
    113
    Goh Florina,dat is gek inderdaad. Ik ben zelf wel enthousiast over de Kruidvat test 2 voor 5. Maar heb er ook nog maar 2x 1 gebruikt, op NOD positief bij mijn eerste en dit keer heb ik met 3 weken en 3 dagen al flink positief getest.

19. Annewiep

Annewiep Actief lid

Jun 14, 2016
    159
    6
    18
    Dit heb ik dus ook steeds. Raar hè? Ik ga nu sowieso niet meer voor NOD testen. Zo maak ik me weer blij met een dode mus. Frustrerend elke keer

20. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

Jul 23, 2014
    3,018
    64
    48
    Female
    Hilversum
    Bij mij hebben ze vorige maand op mijn eisprong gereageerd dus ik schrok me omgekeerd een hoedje terwijl ik een spiraal heb jammer dat ze dus niet altijd goed werken...

Share This Page