Wij willen graag een tweede kindje en daarom ben ik eind juni gestopt met de pil. Voor mijn eerste zwangerschap had ik een cyclus van 4 mnd, ander halve dag een bloeding en daarna weer een eisprong na 3 mnd. Deze enorm lange cyclussen had ik door 12 jaar pil gebruik. Ruim drie weken geleden had ik sinds het stoppen weer een bloeding van een ruime dag. Sindsdien gebruik ik weer dipsticks omdat ik zelf wel eens wil weten waar ik nu eigenlijk zit in mij cyclus. (had liever een menstruatie gehad want dan kon ik een ronde afsluiten) De laatste paar dagen waren ze iets positiever. Een knaller heb ik nog niet gehad. Denken jullie dat ik die gemist heb? De onderste twee waren van gistermiddag en vannochtend.
Overigens weet ik dat ze feller kunnen zijn dan de controlestreep maar ik ben verder niet bekend met de 2besure testen. Eerder gebruikte ik die van sensitest. Iemand daar ervaringen mee?
Je hebt m zo te zien niet gemist. Deze testen zijn erg gevoelig en zie dat ze verre van positief zijn. Dat wisselen in donkerte kan altijd wel een beetje..