Hallo allemaal, Vorige week heb ik gevloeid (ma t/m do) en afgelopen dinsdag had ik een echo bij de vk. Alles was schoon. Vandaag zat ik te denken dat als de bloeding vorige week een menstruatie en miskraam in 1 was (waar het namelijk heel erg op leek, inclusief alle kwaaltjes die erbij horen), zou ik nu ongeveer mijn eisprong moeten hebben. Dus ik ben met een test in de weer geweest (eerst KV en bij een dikke streep toen ook maar een CB Digi) En bij de laatste kreeg ik ook een smiley. Ik wilde voor de zekerheid morgenvroeg ook even een zwangerschapstest doen om hcg te checken. Ik heb al sinds zaterdag geen zwangerschapskwaaltjes meer... Kan dit gewoon mijn eisprong zijn? Of is de kans heel groot dat dit nog hcg is? We gaan natuurlijk voor de zekerheid wel even klussen vanavond en morgen
Ik denk dat dit nog rest hcg is van je mk. Ik raad toch aan om je ei op te sporen met ovu testjes en niet met een zs-test. Daar word je alleen maar onzekerder van. Sterkte alvast en hopelijk binnekort wel een plakkertje!
@Kat80 Ik heb mijn ei opgespoord met een ovulatietest. Vandaag heb ik een zwangerschapstest gedaan en die was nog positiever dan de test die ik 6 weken geleden deed...