Wannneer testen jullie voor het eerst positief met de cb weken indicatie test? Nog voor nod of op nod of erna?
Ik heb hem bewust bewaard voor erna, zoveel mogelijk weken erop 😀 Dus of hij ervoor ook betrouwbaar is weet ik niet..
Ik had 1 dag voor nod test gedaan was positief 2-3 weken klopte ook want mijn hcg was vrijdagvrijdag hoog na bloedprikken op nod. Maar uit nieuwsgierigheid had Ik 5 dagen na laatste cb test weer 1 gedaan in de hoop 3+ te Zien bleek nog steeds 2-3 wat ook klopte want was net 5 weken. Daarna ben ik gestopt met testen wordt ik onzeker van. Nu inmiddels 6,5 week , 12 mei Echo heel spannend dus !! Succes allemaal gr wensje
Oké ik heb donderdag me nod en al 3 x positief getest met kruitvat en action, action was vandaag voor het eerst een streepje te zien. Denk dat ik donderdag de cb wil gaan doen!! Spannend
Ik heb 3 dagen voor nod positief getest met die. In principe als je m ziet op kruidvat 2v5 zou die het daar ook op moeten doen. Hij is ook erg gevoelig.
Ik had 4 dagen voor NOD een tuurstreep op kv2v5 dus toen cb gedaan maar die was negatief. 1 dag na NOD weer cb gedaan die gaf toen Zwanger 1-2 aan. Ik had die dag ook een licht positieve kv2v5, wel duidelijk zichtbaar hoor geen tuurstreep Cb zo lang mogelijk uitstellen zou k doen, ze zijn zo duur...
Loesje: ik had zondag 10 dpo een licht streepje op de kv2v5,ook duidelijk zichtbaar maar wel licht. Die lopen tot nu toe mooi op. Gister ook een action gedaan,echt een lichter dan lichte streep die ik niet op de foto kreeg,vandaag nog een action gedaan en nu wel een streepje . Vandaag 12 dpo. Denk dat ik vrijdag 1 dag na nod ook pas de cb ga doen. Idd erg duur ,en vind zo jammer als hij negatief aan geeft
Ik heb toevallig net voor jou een topic hierover geopend. Ik heb al twee dagen positieve, oplopende testen zowel bij de cb plus als de k2v5, dus vandaag met de cb met wekenindicator getest, die bleef nog negatief... Zou als ik jou was dus nog hééél even wachten.
Ik vandaag op nod eerdt een positieve kv 2v5 gedaan daarna een clear blue met als resultaat zwanger 1-2 weken. Zou gewoon een poging wagen aan je andere test te zien!
Ja ik had je topic gezien !! Ik denk dat ik hem alvast koop en dat ik hem morge of overmorgen doe ! Maar kan niet wachten haha . Dit is mijn rijtje kruitvat testen . Maandag had ik ook een positieve cb plus test. En de action had gister ook al een streepje . Nee hoor ben geen test freak
die cb kan toch al een paar dagen voor je nod staat er op de verpakking. maar ik persoonlijk zou er nooit meer me geld aan uitgeven . bij de zwangerschap van me zoontje zo,n test gedaan bij 6 weken 3 dagen en die stomme test gaf 2-3 aan ik helemaal in de stress week later een echo werd gewoon dik 6 dagen vooruit gezet . gelukkig alles goed maar die cb test had al lang 3+ moeten aan geven want was toen al 7 weken en 2 dagen zwanger . hier komen ze er dus niet meer in !!
Ah bij jou doet ie het al wel!!! He beetje jaloers hoor Mijn kruidvat van vandaag was zo donker als de derde in jouw rijtje, dus als die morgen nog steeds oploopt dan waag ik denk ik vrijdag nog een keer een poging met de cb. Jij gefeliciteerd hoor!!!
Everafter: aah sorry meid. Snap dat je stiekeme een beetje jaloers bent. Zal ik ook gehad hebben als het andersom had geweest. Bij jou komt ie vandaag of morgen ook vast!! waarschijnlijk heb ik al ietsjes meer hcg aangemaakt. Maar we zijn in ieder geval zwanger en dat is al erg leuk hihi. Dankje wel andere dames